برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در بلوار سفیر امید شهرستان پردیس

برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در بلوار سفیر امید، بامداد امروز، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس، راس ساعت ۸:۱۵ بامداد امروز در پی تماس شهروندان و رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری بایکدیگر، بلافاصله ستاد فرماندهی، ایستگاه نجات شماره ۱ و شماره۳ را به محل حادثه در بلوار سفیرامید حدفاصل میدان فلسطین و تقاطع دوم اعزام کرد.

امیر ملأشور رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس، درباره این حادثه گفت: به گفته شاهدان یک دستگاه خودرو پژو207 در حال حرکت به دلیل نامعلومی از مسیر خود خارج و با یک دستگاه خودرو پژو پارس برخود کرده و راننده آن در داخل خودرو، میان آهن های مچاله شده محبوس مانده و خودرو در وسط خیابان متوقف شده بود.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بلافاصله پس از ایمن سازی صحنه‌ی حادثه، نصب علائم هشدار دهنده‌ی ترافیکی و قطع جریان برق خودرو، با استفاده از ست هیدرولیکی نجات مشغول عملیات شده و راننده پژو پارس که به دلیل ضربه سنگین محبوس و دچار مصدومیت شده بود را موفق شدند سالم به بیرون انتقال دهند. هر دو راننده جهت انجام معاینات اولیه پزشکی و اعزام به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

رییس آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری پردیس در پایان گفت: سرعت و سبقت غیر مجاز و عدم رعایت فاصله طولی درحین رانندگی یکی از مهمترین دلایل وقوع تصادفات محسوب می شود و همچنین بستن کمربند نیز سبب جلوگیری از آسیب‌های جدی برای سرنشینان است.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا