رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پردیس خبر داد:

برخورد با واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی متخلف درشهرستان پردیس

در راستای صیانت از بهداشت عمومی و اطمینان از سلامت غذایی جامعه واحدهای عرضه شهرستان پردیس در گشت نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی مورد بازدید قرار گرفتند.

 

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان پردیس  دکتر همتی رئیس اداره با بیان اینکه یکی از وظایف مهم دامپزشکی تامین و تضمین سلامت غذایی جامعه می باشد گفت: در راستای صیانت از بهداشت عمومی و اطمینان از سلامت غذایی جامعه واحدهای عرضه این شهرستان با حضور کارشناسان بخش نظارت بر بهداشت این اداره مورد بازدید قرار گرفتند.

همتی افزود: در بازرسى هاى صورت گرفته تذکرات لازم به متصدیان واحد هاى عرضه در خصوص رعایت شرایط نگهدارى فرآورده هاى خام دامى ارائه ومقادیر قابل توجهی فرآورده های خام دامی  به دلیل دارا نبودن شرایط ارگانولپتیکى مناسب و فاسد بودن برخی از این فرآورده ها طبق دستور العمل هاى بهداشتى سازمان دامپزشکى از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم گردید و با ۵ واحد صنفی بدلیل  عدم رعایت ضوابط بهداشتی برخورد شد.

دکتر همتی در پایان از شهروندان شهرستان پردیس درخواست نمود هرگونه فعالیت غیر مجاز و غیر بهداشتی در زمینه عرضه فرآورد های خام دامی را جهت  پیگیری های قانونی از طریق شماره تماس 76480116  به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش نمایند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا