برای اولین بار ممیزی املاک در شهر اتفاق می‌افتد/ املاک بومهن شناسنامه‌دار می‌شوند

با اجرای ممیزی املاک در شهر برای اولین مرتبه تمام املاک و ساختمان های بومهن شناسنامه دار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، بنابر اعلام مهیار گرانمهر معاون شهرسازی، امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری بومهن، شناسایی و جمع آوری اطلاعات تمام املاک و ساختمان های شهر بومهن براساس استانداردهای روز شهرسازی آغاز شده است.

گرانمهر اظهار داشت: امروزه با پیشرفت و گسترش شهرنشینی، مدیریت شهری باید به منابع دقیق در مورد ساختمان های احداث شده، ابنیه ، کاربری های آن و معابر دسترسی داشته باشد تا بتواند برنامه ریزی صحیح در سطح کلان ارائه نماید، از همین رو شناسایی ابنیه و زمین های موجود در شهر از سوی شهرداری در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم تا میانه سال آتی این اطلاعات را دسته بندی نموده و برای برنامه ریزی دقیق و کلان شهری مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی ادامه داد: نتایج این سرشماری در برنامه ریزی های استانی و شهرستانی و پایش های کشوری و همچین ارتقاء سیستم خدمات رسانی در شهرسازی و صدور کدهای نوسازی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

توجه به سیما و منظر شهری از دیگر نکاتی است که در این طرح مد نظر مدیریت شهری قرار دارد و در همین راستا پس از اخذ مجوزات لازم از استانداری و سایر مراجع ذیصلاح از تمام شهر تصویربرداری سه بعدی انجام خواهد شد.

معاون شهرسازی،امور زیر بنایی و حمل و نقل در پایان خاطر نشان کرد: بلوک بندی و تقسیم بندی نواحی و محله های شهر صورت گرفته و در طی چند روز آینده نمایندگان شهرداری با ارائه کارت شناسایی معتبر و فرم های خاص به منازل مراجعه و بدون دریافت هرگونه وجه نقد یا هزینه فقط اطلاعات لازم را اخذ می نمایند.

لذا از شهروندان فهیم خواهشمندم ضمن در دسترس بودن مدارک شناسایی و مدارک مالکیت همکاری لازم با این افراد را داشته باشند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل