بخش icu بیمارستان الغدیر بومهن افتتاح شد

پس از دستور شهید جمهور آیت‌الله رئیسی برای راه‌اندازی بیمارستان الغدیر بومهن، امروز بخش icu این بیمارستان با ۱۲ تخت افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، بعدازظهر امروز بخش icu بیمارستان انصار الغدیر با حضور فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان، مسوولان شهری و شهرستان پردیس، افتتاح شد.

محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی سفر استانی شهید جمهورمان آیت‌الله رئیسی به شهرستان که در سال ۱۴۰۱ انجام شد تأکیدشان بر راه‌اندازی و بهره‌برداری بیمارستان الغدیر بومهن بود تا خدمات‌رسانی بهتری به شهروندان منطقه داشته باشد.

وی گفت: با دستور شهید جمهور، راه‌اندازی بیمارستان الغدیر این امر در اولویت امور شهرستان قرار گرفت و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و ظرفیت مناسب خیرین و پی گیری دکتر انوشیروان صادقی مدیر بیمارستان انصار الغدیر بخش icu بیمارستان راه‌اندازی شد.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: طی ماه‌های گذشته بخش بانک خون و بخش مادر و کودک بیمارستان انصار الغدیر نیز به بهره‌برداری رسید و برای حضور ۲۴ ساعت پزشکان متخصص موردنیاز شهروندان برنامه‌ریزی شده تا متخصصین به طور شبانه روزی پاسخگوی بیماران باشند.

قضاتلو ادامه داد: از تسهیلگری شهرداران بومهن، پردیس و شورای شهر بومهن برای راه‌اندازی این بیمارستان تقدیر می‌کنیم زیرا این امر باهدف کمک‌رسانی به افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت انجام و در پی آن سه باب مغازه در این بیمارستان راه‌اندازی شد تا عواید حاصله صرف هزینه امور درمانی افراد بی‌بضاعت مراجعه کنند به بیمارستان شود.

وی ابراز کرد: پاسخ به‌موقع به بیماران در دستور کار قرار گرفته و باتوجه‌به اینکه بازخوردهایی از سهل‌انگاری و بی‌توجهی به ما ارجاع شده بود، انتظار داریم که خدمات‌رسانی شایسته‌ای از سوی کارکنان برای بیماران مراجعه‌کننده انجام شود.

 

*افزایش پذیرش بیمه‌های بیمارستان الغدیر

انوشیروان صادقی رئیس بیمارستان انصار الغدیر بومهن در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، در خصوص خدمات ارائه شده به بیماران اظهار کرد: این بیمارستان با بیمه‌های تأمین اجتماعی و سلامت قرارداد دارد و قراردادی نیز با بیمه نیروهای مسلح در دست اقدام داریم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ تخت icu فعال در بیمارستان الغدیر داریم و از امروز بیماران را در این بخش‌پذیرش خواهیم کرد.

رئیس بیمارستان انصار الغدیر بومهن ادامه‌داد: تمامی بخش‌های بیمارستان راه‌اندازی شده و قصد داریم تخصص‌های بیشتری را در بیمارستان به کار بگیریم تا درمانگاه و بیمارستان به طور ۲۴ ساعته به بیماران خدمات‌رسانی داشته باشند.

صادقی عنوان‌کرد: بیمارانی که در حیطه تشخیص و درمان این بیمارستان باشند نیازی ندارند تا به تهران اعزام شوند، اما برخی از بیماران بدحال که نیاز به اقدامات فوق‌تخصصی داشته باشند به مراکز درمانی فوق‌تخصصی در تهران اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: در هفته اخیر با ۳ متخصص قرارداد بسته تا بیماران بیشتری ویزیت و درمان شوند در حال حاضر روزانه ۱۵ بیمار ویزیت می‌شوند که این تعداد به بیش از ۲۰ نفر خواهد رسید.

رئیس بیمارستان انصار الغدیر بومهن تأکید کرد: بیمارانی که شکایتی از نحوه خدمات‌دهی بیمارستان دارند می‌توانند به دفتر اینجانب که به طور دائمی به روی همه باز است مراجعه کرده و موارد شکایتی خود را مطرح کنند تا دراسرع‌وقت به آن رسیدگی شود.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا