بخش زیادی از فرآیندهای خدمات کارگزاری مسکن مهر پردیس غیرحضوری میشود.
به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، در راستای تسهیل در خدماترسانی به متقاضیان مسکن مهر با دید سامانهای کردن و تکمیل فآایندهای انجام امور مراجعین و به حداقل رساندن مراجعات حضوری در کارگزاری نشستی باحضور سرپرست مدیریت مسکن مهر و مسئولین واحدها برگزار شد.
حسن حضرتی سرپرست کارگزاری مسکن مهر پردیس در این راستا اظهار کرد: با افزایش ظرفیت نرمافزاری و با در نظر گرفتن تسریع خدمات دهی به متقاضیان راهکارهای ارائه خدمات غیرحضوری تمامی واحدهای کارگزاری بررسی شد.
وی افزود: فرایندهای این اقدام در قالب خدمات جامع الکترونیک مسکن مهر در وبسایت pardis.city به متقاضیان مسکن مهر پردیس ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/