بخشی از بوستان پردیسان به محل عرضه محصولات کارآفرینان شهرستان پردیس تبدیل می‌شود

شهردار پردیس گفت: بوستان چند منظوره پردیسان در فاز سه علاوه بر ایجاد مرکز تفریحی برای شهروندان به محلی برای عرضه محصولات صنایع دستی تولید کنندگان و کار آفرینان شهرستان تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، رضا کارخانه روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت بوستان چند منظوره در پردیس با ۲۲ هزار متر مربع مساحت به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: عرصه این پارک به مساحت ۲۲ هزار مترمربع است که در حدود ۲ هکتار یعنی ۲۰ هزار متر مربع فضای سبز ایجاد شده که شهروندان می توانند از امکانات؛ نماز خانه، سرویس بهداشتی،آبنما، آلاچیق و پیاده روهایی که ایجاد شده به عنوان مرکز سلامت نیز استفاده کنند.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: در کنار ایجاد پارک حدود ۳۰ مغازه با هدف کمک به اشتغال شهرستان به ویژه برای خانواده ها، بانوان و کسانی که به عنوان سرپرست و نان آور خانواده هستند و مشکل جا و مکان دارند ایجاد شده که با هماهنگی استانداری و فرمانداری تعدادی از این مغازه ها را در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره با اعتبار تخصیص داده شده برای بوستان چند منظوره پردیسان، یادآور شد: در حدود ۱۹ تا ۲۰ میلیارد تومان برای این پارک که مکانی تفرجگاهی و اشتغالزایی است هزینه شده که در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا