بخشدار جدید جاجرود معرفی شد

آیین تودیع و معارفه بخشدار جاجرود با حضور مسؤولان در سالن جلسات این بخشداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، آیین تودیع و معارفه بخشدار جاجرود عصر امروز با حضور مسؤولان در سالن جلسات این بخشداری برگزار شد و کیان کریمی به عنوان بخشدار جدید جاجرود معرفی و از زحمات امیر یوسفی مقدم بخشدار سابق قدردانی شد.

محسن قضاتلو فرماندار پردیس در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: یوسفی‌ مقدم طی پنج ماه حضور در بخشداری جاجرود پیگیری‌های بسیاری را برای رفع معظلات این منطقه انجام دادند.

وی گفت: تمام مدیران باید مشکلات و معضلات مردم را که به فرمانداری و بخشداری مربوط است را پیگیری و به سرانجام برسانند.

فرماندار‌ پردیس افزود: موضوع آب کمرد توسط بخشدار پیگیری و خط لوله این روستا کشیده شده است، همچنین معضل آب شمس‌آباد و باغک نیز با همراهی مردم به سرانجام رسید.

قضاتلو ادامه داد: سالن ورزشی سعیدآباد با پیگیری بخشدار به انتها نزدیک شده و در کنار آن  انتخابات هیات مدیره منطقه صنعتی تپه سیف انجام و اعضای هیات مدیره کمرد نیز فردا انتخاب خواهند شد.

وی اضافه کرد: مشکلاتی در شورای بخش و شهرداری سعیدآباد اتفاق افتاد که تبعاتی را برای بخش در پی داشت که باید با تدابیری که اتخاذ می شود این موضوع رفع شود.

فرماندار پردیس تصریح کرد: یوسفی مقدم همیشه همراه و بصورت شبانه روز پیگیر موضوعات مردمی بودند اما به دلایل شخصی و خانوادگی ماموریت خود را از این پس در دماوند پیگیری خواهند کرد و آرزوی توفیق و سلامتی برایشان را داریم.

وی افزود: بخش جاجرود دارای چالش‌های بسیاری است اما این مشکلات در خسروآباد نسبت به سعیدآباد بسیار کمتر است.

قضاتلو ادامه داد: در شهر سعید آباد ساخت و ساز غیرمجاز، پهنه زیست محیطی، مشکلات شهرک امام خمینی(ره)، مجاورت با پارک ملی خجیر وضعیت کار در این حوزه را دشوار کرده است.

فرماندار پردیس اضافه کرد: مناطق صنعتی تپه سیف و کمرد طی این انتخابات از جارجود جدا و اعضای هیات مدیره خود باید موضوعاتشان را دنبال کنند و زین پس بار مسوولیت از عهده بخشداری، شورا و شهرداری خارج شده است.

وی تصریح کرد: در روستاهای ترقیون و سنجریون خجیر مشکلات انباشته شده و مسائل بسیاری وجود دارد که می‌توان به کیفیت و بستر رودخانه جاجرود، موضوعات زیست محیطی سد ماملو و رودخانه جاجرود اشاره کرد.

قضاتلو اضافه کرد: امیدواریم با تمهیدات لازم بتوانیم آلودگی سد ماملو را کاهش داده و موضوعات رخ داده در جاجرود را با مدیریت جهادی و میدانی حل کنیم.

فرماندار پردیس ابراز کرد: کیان کریمی تا ساعتی پیش بخشدار احمد‌آباد مستوفی بودند و علیرغم داشتن پیشنهاد مدیرکلی در استانی دیگر از این لحظه بعنوان بخشدار جاجرود مشغول به کار خواهند شد.

ریل‌گذاری‌های بخش جاجرود انجام شده است

در ادامه امیر یوسفی مقدم بخشدار سابق جاجرود، اظهار کرد: امروز پس از پنج ماه کار در جاجرود پایان ماموریتم در این منطقه به دلایل شخصی و خانوادگی رقم خورد اما اگر پنج سال نیز زمان داشته باشیم و کاری صورت ندهیم هیچ تاثیری نخواهیم داشت.

وی گفت: در تمامی روزهای حضور در جاجرود برنامه و کارهای مشخص شده‌ای داشتیم و این معضلات و کارها را با کمک بخشداری‌های مرکزی و بومهن را دنبال می کردیم.

بخشدار سابق جاجرود افزود: طی این مدت گام ها و ریل‌گذاری‌های خوبی در این منطقه صورت گرفت اما در جاجرود کار بسیار زیاد است و باید کار جهادی و تمام وقت داشته باشیم و اگر به درستی کار صورت نگیرد به مردم ظلم می‌کردیم.

یوسفی مقدم تاکید کرد: امیدوارم اثرات خوبی در این بخش گذاشته باشم و با حضور بخشدار جدید بخش جاجرود بیش از گذشته پویا و فعالتر خواهد شد.

کیان کریمی در پایان اظهار کرد: ۲ ساعت پیش مراسم تودیع بنده در احمدآباد مستوفی برگزار شد و توفیق دارم از امروز به مردم خوب جاجرود خدمت کنم.

وی ضمن تقدیر از زحمات یوسفی مقدم، گفت: راه بخشدار قبلی را با قوت ادامه خواهم داد و از همین امروز کار را آغاز و حوزه آب، برق، گاز، طرح هادی و غیره را پیگیری کرده و از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری به عمل خواهیم آورد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا