بخشدار بومهن: فعالیت 20 هیأت مذهبی در بومهن/ حضور جوانان در هیأت‌های مذهبی دلگرم‌کننده است

بخشدار بومهن از فعالیت 20 هیأت مذهبی در بومهن خبر داد و گفت: حضور قشر جوان در کنار بزرگان و ریش‌سفیدان در هیأت‌های مذهبی دلگرم‌کننده است.

رضا خدادادی امشب در حاشیه بازدید از هیأت‌های عزاداری بومهن در خصوص تعداد هیأت‌های مذهبی در روستاها و شهر بومهن، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع)، اظهار داشت: در روستاهای بخش بومهن، 20 هیأت مذهبی با مجوز یا بدون مجوز با جمعیتی بالا در ماه محرم به عزاداری می‌پردازند؛ تازه تأسیس بودن هیأت‌های مذهبی دلیل نداشتن مجوز فعالیت آن‌هاست.

وی افزود: خوشبختانه امسال حضور جوانان و شهروندان در هیأت‌ها و عزاداری با معنویت خاصی همراه بوده و این حضور بسیار پرشورتر از سال‌های گذشته است.

بخشدار بومهن افزود: خدا را شاکریم که قشر جوان در کنار بزرگان و ریش‌سفیدان در هیأت‌های مذهبی حضور دارند و این حضور باعث دلگرمی ماست؛ همچنین در مناطق شهری و روستایی جمعیت بالایی مشغول به عزاداری هستند که نسبت به گذشته این جمعیت رشد قابل‌توجهی داشته است.

خدادادی ادامه داد: این عنایت خداوند متعال و امام حسین (ع) است که مردم ما هر سال نسبت به سال گذشته حضور حماسی و پررنگ‌تری در عزاداری سالار شهیدان دارند.

بخشدار بومهن اضافه کرد: امیدواریم هرچه به طرف جلو حرکت می‌کنیم، به سمتی برویم که رفتار و کردار ما بیش از پیش برگرفته از ائمه اطهار (ع) و حضرت سیدالشهدا(ع) باشد.

وی تصریح کرد: این ایستادگی را در این مراسم عزاداری مشاهده می‌کنیم؛ جوانان ما با حضور در هیأت‌های مذهبی برابر ظلم و ستم قدرت‌های استکباری که قصد بد جلوه دادن دین اسلام را دارند، ایستادگی و با حضور در این مراسم‌، ایستادگی خود را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا