بخشدار بومهن: طرح هادی روستاهای طاهرآباد و واصفجان بومهن بررسی می‌شود

بخشدار بومهن از بررسی طرح هادی روستاهای طاهرآباد و واصفجان بومهن برای رسیدن به مرحله اجرا خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، رضا خدادادی در تشریح سرعت اجرای طرح هادی در روستاهای بومهن اظهار داشت: روستاهای بخش بومهن دارای طرح هادی هستند و طرح هادی روستایی در طاهرآباد و واصفجان در حال بررسی است.

خدادادی تأکید کرد: بازدیدی از واسفجان خواهیم داشت و طرح هادی روستاهای گل‌خندان جدید و قدیم و باغکمشت طی دو مرحله اجرا شده است.

وی با تأکید بر اینکه اوضاع شهر رو به بهبود است، از وجود واحدهای کارگاهی شاخص با برند بالا به عنوان یک امتیاز برای منطقه خبر داد و تصریح کرد: برندهای خوبی مانند تولیدات صنایع چوبی میرفخرایی را با تولید مشابه نمونه ایتالیایی با اشتغال‌زایی 280 کارگر در بخش فعال هستند.

بخشدار بومهن با اشاره به اینکه تولیدات درهای چوبی در این منطقه در بازار تهران مصرف می‌شود، اضافه کرد: ایجاد اشتغال در مراکز صنعتی و روستایی را داشتیم و کارگاه‌هایی هم ایجاد شده است.

خدادادی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این مراکز، قدم خوبی در اشتغال‌زایی خواهیم برداشت.

بخشدار بومهن گفت: با در نظر گرفتن سیاست مهم تکریم ارباب‌رجوع، با 6 هزار نفر از شهروندان بومهنی ملاقات عمومی داشتیم.

خدادادی گفت: نمایندگان دولت در منطقه و بومهن پیگیر رفع مشکلات معیشتی، اشتغال، خدمات رفاهی و درمانی، فرهنگی و ورزشی مردم و با تلاش مضاعف درصدد رفع آن هستیم.

بخشدار بومهن اضافه کرد: طی مدت سه سالی که از عمر دولت تدبیر امید گذشته است، تلاش‌های خوبی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی انجام شده است و امیدواریم ادامه داشته باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا