بخشدار بومهن: ساخت‌وسازها در روستاهای بومهن کنترل شده است

بخشدار بومهن گفت: ساخت‌وسازها و فعالیت‌های عمرانی در روستاهای بومهن کنترل شده است و با کوچک‌ترین تخلفی، برخورد قانونی خواهیم کرد.

به گزارش صبح پردیس؛ رضا خدادادی در مورد فعالیت‌های عمرانی در بومهن اظهار داشت: در مدت دو سال فعالیت در بخشداری بومهن در راستای ساماندهی فعالیت‌های عمرانی در کنار تخریب‌ها، بحث پیشگیری را در دستور کار قرار داده‌ایم.

بخشدار بومهن تصریح کرد: با آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و رعایت ایمنی ساختمانی به‌ویژه در بافت روستایی اتفاقات خوبی افتاده است.

خدادادی تأکید کرد: در بحث آگاهی‌بخشی نسبت به نوع کاربری زمین‌ها در داخل و خارج طرح بودن اراضی روستایی به‌ویژه برای کسانی که می‌خواستند در این منطقه سکونت پیدا کنند، در بخش اعظمی موفق بودیم.

بخشدار بومهن با اشاره به اینکه مراجعات زیادی هم در خصوص نوع کاربری اراضی بومهن به بخشداری داریم که مردم دنبال کسب اطلاعات از ساختار اراضی هستند، افزود: در مجموع تخلفات در این راستا شناسایی می‌شود و تخریب صورت می‌گیرد.

خدادادی با بیان اینکه روستاها در گذشته به جای اینکه تولیدکننده باشند، مصرف‌کننده بودند، تصریح کرد: دنبال شکوفایی کشاورزی و دامداری در بخش بومهن و ایجاد بازار محلی برای محصولات روستاهای بومهن بدون واسطه به مردم هستیم.

بخشدار بومهن با بیان اینکه حرفه و مشاغل اقوام مختلف در بومهن را شناسایی خواهیم کرد، اظهار داشت: بازاری هم برای عرضه محصولات در آینده نزدیک تشکیل خواهیم داد.

خدادادی تأکید کرد: پروژه‌های خاصی در شهرها و روستاها اجرا شده است و در هفته دولت هم شاهد اجرایی شدن بخشی از این پروژه‌ها به‌ویژه در حوزه روستایی و شهر و شهرستان بودیم.

وی افزود: عمده فعالیت‌های مدیریت بومهن که بیشترین وقت را در راستای اجرا و پیگیری سیاست‌های نظام و دولت و شهرستان گذاشته، تکریم ارباب‌رجوع بوده که از مهم‌ترین سیاست‌های دولت است.

بخشدار بومهن اظهار داشت: ارتباط خوبی با شهروندان بخش بومهن برقرار و مشکلات آن‌ها را در تمام زمینه‌ها پیگیری کردیم و درصدی از این کمبودها برطرف شده است و رضایت نسبی شهروندان را شاهد بودیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا