با قدرت تمام پروژه فاز ۲ مرکز یاورشهر ۹ را به پایان می‌رسانیم

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: سال گذشته با حمایت‌های شهردار تهران رویداد منحصر به فردی در فاز یک پروژه جاجرود اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد احمدی صدر گفت: تلاش کردیم با ساخت و بهره برداری از پروژه جاجرود، گره‌ای از مشکلات شهروندان باز شود و با وجود سختی‌های زیادی که در این راه وجود دارد با تمام قدرت پیش می‌رویم و برای تکمیل فاز ۲ مرکز یاور شهر ۹ تمام توان خود را به صورت شبانه روزی می‌گذاریم تا هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

 احمدی صدر با ابراز ناراحتی از تردد و حضور معتادان متجاهر در رمپ‌های میانی برخی بزرگراه‌های پایتخت گفت: همه سازمان‌ها و دستگاه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی باید با هماهنگی و تدبیر تلاش کنند در زمینه ساماندهی معتادان کلانشهر تهران اقدامات موثرتری انجام شود و شهرداری تهران نیز این آمادگی را دارد به تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها کمک کند تا در زمینه ساماندهی معتادین متجاهر گام‌های محکم‌تری برداریم.

وی خاطر نشان کرد: در فاز ۲ پروژه مجتمع یاورشهر ۹ (جاجرود) تلاش کرده‌ایم هر چه زودتر آن را به بهره‌برداری برسانیم، زیرا معتقدیم اگر حتی یک روز زودتر در مسیر بهبودیابی مددجویان گام برداریم، توانسته ایم یک روز زودتر انسانی را نجات دهیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان یاداور شد: همانطور که پیش از این اشاره کردم در این راه مشکلات و موانعی زیادی وجود داشته، اما ما همچنان با قدرت تمام پیش می‌رویم و به حول قوه الهی فاز ۲ یاورشهر ۹ را نیز به اتمام خواهیم رساند و با کار جهادی و شبانه‌روزی این پروژه را به سرانجام می‌رسانیم تا گام بلندی در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر تهران برداشته باشیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا