با حضور دبیرکل کنفدراسیون مینی گلف آسیا صورت گرفت؛

فراهم سازی مقدمات احداث مجهزترین سایت مینی گلف استان تهران در پردیس

با حضور دبیرکل کنفدراسیون مینی گلف آسیا فراهم سازی مقدمات احداث مجهزترین سایت مینی گلف استان تهران در پردیس بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، دومین جلسه مشترک رضا کارخانه شهردار پردیس و مسئولان فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در شهرداری پردیس برگزار شد.

در این نشست حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف و دبیرکل کنفدراسیون مینی گلف آسیا، محمدرضا جوادی مقدم عضو هیئت رئیسه انجمن می نی گلف کشور، رضا کارخانه شهردار پردیس و محمد مبتکر سرابی مدیر واحد عمران و تاسیسات شهری این شهرداری حضور داشتند.

رضا کارخانه شهردار پردیس در این نشست توسعه امور ورزشی در دو بخش نرم ‌افزاری و سخت‌افزاری را یکی از ‌مهمترین برنامه‌های پیش روی این شهرداری عنوان کرد و گفت: پردیس به لحاظ ساختار شهری تا حد بسیاری شکل گرفته اما شاکله اجتماعی آن نیازمند تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع است و بی‌تردید ورزش می تواند شکل‌گیری این هدف را تسریع کند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس مجموعه خانواده بزرگ شهرداری پردیس اهمیت بسزایی برای توسعه امور ورزشی قائل است و از مهم‌ترین مصادیق این مدعا می‌توان به احداث مراکز متعدد ورزشی برای ترویج فرهنگ ورزش و حمایت از قهرمانان ورزشی در رشته‌های مختلف اشاره کرد.

در ادامه حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف ایران و دبیرکل کنفدراسیون مینی گلف آسیا اظهار داشت: مینی گلف یکی از رشته‌های خانواده محور، مفرح و بسیار جذاب محسوب می‌شود که می‌توان از طریق آن فرهنگ ورزش را در میان اعضای خانواده توسعه داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا