سرپرست شهرداری بومهن:

با تمام توان نسبت به جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر بومهن اقدام می‌شود

 نشست هماهنگی به منظور بررسی فعالیتهای واحد پلیس ساختمان و ارائه راهکارهای مناسب بمنظور تقویت عملکرد بهتر واحد مذکور به ریاست مسئول دایره شهرسازی و معماری و با حضور مسئولین حراست و بازرسی، مدیران و پرسنل واحد مربوطه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، مسئول دایره شهرسازی و معماری در این جلسه ضمن تاکید بر قاطعیت شهرداری در برخورد با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز اظهار داشت: پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، برخورد قانونی با افراد سودجو، ساماندهی، کنترل و رفع معضل سد معبر در کنار برخورد قاطعانه در اولویت سیاست مجموعه شهرداری بومهن خواهد بود.

در ادامه جلسه مسئولین بازرسی و حراست شهرداری نیزضمن تاکید بر غیرقابل اغماض بودن هرگونه سهل اگاری و کوتاهی، حمایت خود را از برخود قاطع با ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده شهر بومهن اعلام کردند.

در پایان نشست پرسنل واحد کنترل ساختمانی شهرداری بومهن، مشکلات و نقطه نظرات خود را با مسئولین در میان گذاشتند و یکبار دیگر بر تعهد و تلاش خود در جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تضییع حقوق شهروندی تاکید نمودند.

الماسی سرپرست شهرداری بومهن نیز در خصوص برگزاری این جلسه گفت: با تمام توان و بکارگیری کلیه امکانات با حمایت دستگاه قضایی نسبت به جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اقدام می گردد و با افراد خاطی قطعا برخورد قانونی خواهد شد.

وی تاکید کرد: کمیته ی ویژه بررسی و نظارت بر عملکرد نیروها در شهرداری تشکیل شده و هرگونه اغماض و کوتاهی توسط نیروها جهت مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و همچنین سد معبر و ایجاد اخلال در نظم عمومی و نادیده گرفتن حقوق شهروندی غیر قابل قبول است و به شدت برخورد می شود.

سرپرست شهرداری بومهن با اشاره به نگاه پیشگیرانه پلیس ساختمان و مدیریت شهری در حوزه ساخت و ساز خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر پرونده های زیادی را شاهد هستیم که بدون دریافت مجوزهای لازم، ساخت و ساز را انجام داده اند که برای رسیدگی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال می شوند.

الماسی ادامه داد: این اساس لازم است فرد متقاضی قبل از انجام هر نوع ساخت و سازی مراحل قانونی را برای آغاز فعالیت طی کند که برخی شهروندان از این موضوع ابراز نارضایتی دارند و برای حل این دغدغه تقویت روحیه قانون مداری و فرهنگ سازی در زمینه رعایت مولفه های زندگی شهری ضرورت دارد.

این مقام مسئول خدمت گذاری به مردم را در اولویت امور دانست و بیان داشت: همه باید در مقابل حقوق مردم پاسخگو باشیم چرا که وظیفه مسئولین شناخت مشکلات مردم و رسیدگی به آن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا