فرماندار پردیس:

با ترک فعل در مقابله با ساخت وساز غیرقانونی برخورد جدی می شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: ادارات مکلف به برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز هستند و با دستگاههایی که به وظایف قانونی خود عمل نکنند و ترک فعل داشته باشند، برخورد قانونی می شود.

به گزارش صبح پردیس، محسن قضاتلو روز دوشنبه در حاشیه برگزاری کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز به خبرنگاران گفت: اولین موضوع این نشست پی گیری مصوبات نشست قبل بود، متاسفانه برخی از دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: در این نشست به دستگاههای سهل انگار تذکرات لازم داده شد و مقرر گردید در طی یک هفته موضوعات را پیگیری و به فرمانداری گزارش و با ادامه سهل انگاری به دادستانی برای برخورد قانونی معرفی بشوند.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: اختلاف بین دستگاهها در موضوع انشعابات و مشکلات شهرداری ها و بخشداری ها در این نشست مطرح و برطرف شد و در ادامه بر لزوم هماهنگی بین دستگاهی تاکید شد.

قضاتلو تاکید کرد: همه ما مکلف به خدمت رسانی به شهروندان در اسرع وقت و به نحو احسن هستیم و بی توجهی به این موضع از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست. وی توضیح داد: مشکل اسناد مالکیتی دلیل اصلی ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهرستان است و رسیدگی به این موضوع با اولویت باید در دستور کار قرار گیرد تا با روشهای قانونی رفع و حل شود.

فرماندار شهرستان پردیس از راه اندازی سامانه اطلاع رسانی ساخت و ساز توسط استانداری خبرداد و اظهارداشت: این سامانه به زودی در اختیار فرمانداری ها و شهرداری ها قرار می گیرد تا با استفاده از این سامانه با روش های جغرافیایی بر حریم شهری و ساخت و سازهای غیر مجاز نظارت داشته باشند و ساخت وسازها را در منطقه خود رصد کنند.

قضاتلو گفت: پشت بام سازی یکی از موضوعات دیگری است که در شهر بومهن اتفاق افتاده است در حال پی گیری و مقابله با این پدیده هستیم با توجه به اینکه این نوع ساخت ساز از تبعات مشکل اسناد مالکیتی در این شهر است که باید به آن رسیدگی شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا