استاندار تهران:

باید برای نظام حمل و نقل شهر پردیس تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود 

استاندار تهران در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس، بر اتخاذ تدابیر ویژه‌ای برای بهبود نظام حمل و نقل شهر پردیس تاکید کرد. 

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، فخاری در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه باید آرامش و آسایش مردم فراهم شود گفت: پردیس بر اساس تصور اولیه برای پذیرش جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر برنامه‌ریزی شده بود با توجه به عدم ایفای تعهدات دولت‌های گذشته در حوزه های مختلف به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

 استاندار تهران خاطرنشان کرد: باید شرکت عمران شهرهای جدید ایران، شرکت عمران شهر پردیس و پس از آن مدیران شهری برای اتصال زنجیره تکمیل و تحویل واحد ها و خدمت رسانی به مردم با تلاش و اهتمام بیشتری وارد عمل شوند و کار در پردیس با هماهنگی بین دستگاهی روی ریل خواهد افتاد.

وی افزود: بسیاری از مسائل از پیش برآورد شده است اما نیازمند تامین منابع و اجرای به موقع کار است و تامین زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه حمل و نقل یکی از مهم‌ترین موضوعات شهر پردیس است زیرا عمده فعالیت جمعیت پذیرش شده پردیس در تهران انجام می‌شود و تامین کامل نظام حمل و نقل شهر پردیس باید با جدیت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان تهران خدمات انجام گرفته از سوی مدیریت شهری در حوزه‌های عمرانی، خدمت رسانی و رفاهی را مناسب اما ناکافی ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، خواستار تلاش بیشتر مسئولان در این حوزه ها شد.

استاندار تهران با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم گفت: تلاش‌های دولت به ویژه رئیس جمهور شهید بر کسی پوشیده نیست و دیدیم که تمام پروژه‌هایی که به زمین مانده بود با همت و پشتکار شخص رئیس جمهور و اهتمام دولت تداوم یافت و ما شاهد پایان عمر دولت سیزدهم و روی کار آمدن دولت چهاردهم خواهیم بود و همه افرادی که مسئولیت دارند و یا مسئولیت به عهده خواهند گرفت باید شادابی و روحیه خدمت به مردم را فراموش نکنند و از رئیس جمهور شهید که دلش برای مردم می‌تپید و از شنیدن حرف‌های بیهوده و همراه با تهمت اجتناب می کرد الگو بگیرند.

پیش سخنان استاندار تهران، شهردار پردیس به تشریح اقدامات شهرداری پردیس پرداخت و فرماندار نیز گزارش کوتاهی از اقدامات سال گذشته را بیان کرد.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا