«بام پردیس» و «فاز 8»، دو موقعیت عالی برای سرمایه‌گذاری گردشگری در شهر پردیس

شهردار پردیس از دو منطقه «بام پردیس» و همچنین بخشی از «فاز 8» به‌عنوان دو موقعیت عالی این شهر برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری نام برد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار داشت: شهر پردیس به لحاظ شرایط جغرافیایی و وضعیت توپوگرافی در منطقه خوش آب‌وهوای دامنه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز قرارگرفته و استقرار در این کوهستان، استعدادی بالقوه برای توسعه گردشگری در این شهر ایجاد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه بزرگ گردشگری «بام پردیس» از سوی شهرداری خاطرنشان کرد: از این‌رو، شهرداری پردیس با در نظر گرفتن این ویژگی قابل‌توجه و همچنین با هدف ایجاد بسترهای لازم برای کسب درآمدهای پایدار نسبت به اجرای پروژه‌ای بزرگ در حوزه گردشگری تحت عنوان «بام پردیس» اقدام کرد.

شهردار پردیس تصریح کرد: در این طرح تفریحی و گردشگری که در زمینی به مساحت 80 هکتار مراحل عمرانی خود را سپری می‌کند، زیرساخت‌های مقدماتی تا حدی اجراشده و سایر امور نیز به‌تدریج عملیاتی می‌شود.

لاله ادامه داد: این پروژه بزرگ، یکی از موقعیت‌های مهم و عالی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر پردیس قلمداد می‌شود، چراکه پردیس دارای ویژگی‌های بارز و گاه منحصربه‌فردی همچون نزدیکی به پایتخت، امکان دسترسی آسان، دوری از ترافیک، محیطی جذاب، آب و هوایی مطبوع و مردمی با فرهنگ است.

وی با اشاره به دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف شهر پردیس یادآور شد: از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک به شهر پردیس می‌توان به رودخانه جاجرود، پل تاریخی شاه‌عباسی، آبشار کمرد و مناطق روستایی سرسبز اشاره کرد.

شهردار پردیس از وجود زمینی مناسب با کاربری گردشگری در فاز هشت پردیس خبر داد و گفت: فاز هشت پردیس تا قبل از اتخاذ سیاست دولت‌های نهم و دهم در اجرای طرح مسکن مهر، به‌طور کامل برای توسعه گردشگری اختصاص داشت.

لاله خاطرنشان کرد: اما با وجود تغییر کاربری فاز هشت، همچنان زمینی مناسب به مساحت حدود 200 هکتار در این فاز با کاربری گردشگری وجود دارد که می‌توان از آن به‌عنوان دیگر موقعیت مناسب برای سرمایه‌گذاری گردشگری نام برد.

وی گفت: هدف مجموعه شهرداری پردیس در سایه حمایت‌های شورای اسلامی شهر از تلاش در حوزه توسعه گردشگری، ایجاد فضاهای لازم برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان و همچنین جذب گردشگر برای کسب درآمدهای پایدار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا