باقر شکاری، رئیس جدید هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان پردیس شد

باقر شکاری، به سمت رئیس جدید هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان پردیس منصوب شد.
به گزارش صبح پردیس؛ در همایشی که با حضور محمد لاله شهردار شهر پردیس، محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، ورزشکاران، پیشکسوتان و مرشدان باستانی شهرستان پردیس، در در زورخانه شهدای هسته‌ای این شهرستان برگزار شد، باقر شکاری به سمت رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان پردیس منصوب شد.
محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در این همایش ضمن تشکر از زحمات بی دریغ سلمان منعم رئیس سابق هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان، اظهار کرد: از ایشان خواستاریم تا مطابق گذشته با این هیئت و اداره همکاری‌های لازم را داشته باشند و تجربه‌های ارزنده خود را در اختیار هیئت جدید قرار دهند.
وی با بیان اینکه بهترین راهکار جهت پیشبرد ورزش باستانی در شهرستان پردیس، برگزاری مسابقات شهرستانی و اعزام تیم به مسابقات استانی می‌باشد، افزود: در آینده‌ای نزدیک، مسابقات مرشدان 20 تا 40 ساله در شهرستان برگزار شود که من در همین‌جا از هیئت جدید خواهان حضور حداقل یک تیم به عنوان نماینده شهرستان پردیس در این مسابقات هستم.
در ادامه محمد لاله شهردار پردیس با اشاره به طرح‌های عمرانی ورزشی شهرداری پردیس، اظهار کرد: خانه کشتی به مساحت 865 مترمربع و گود زورخانه به مساحت 235 متر مربع از مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی شهرداری پردیس است و وجود چنین مکان‌هایی و رونق گرفتن زورخانه‌ها باعث رشد بیشتر این ورزش می‌شود.
وی ورزش پهلوانی را مایه پالایش جسم و روح دانست و افزود: درون‌مایه این ورزش، فرهنگ پهلوانی و جوانمردی وجود دارد و اجرای باستانی‌کاران و هنرهای زورخانه‌ای با همراهی نوای مرشد زورخانه در مدح امام علی (ع)، فضای خاصی به این ورزش می‌بخشد.

هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان پردیس
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا