باغدار شهرستان پردیس، تولید کننده نمونه میوه‌های هسته‌دار در استان تهران شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس از معرفی یکی از کشاورزان شهرستان پردیس به عنوان کشاورز نمونه استانی در سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، قریشی با اعلام این خبر و تبریک به جامعه کشاورزی شهرستان اظهار داشت: این موضوع علاوه بر ارزش نهادن به تلاش کشاورزان و بهره‌برداران باعث ارتقای جایگاه آنان در چرخه تحقیق، ترویج و زیربخش های اجرایی و بروز الگوهای عملی و قابل اعتماد برای سایر بهره برداران است.

وی ادامه داد: در سال زراعی ۹۸- ۱۳۹۹ پس از ارزیابی ها و بررسی‌های لازم توسط کمیته‌های تخصصی ستاد انتخاب نمونه های بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی ، یک نفر از بهره برداران و تولید کنندگان نمونه این شهرستان به عنوان نمونه استانی معرفی شد.

قریشی اضافه کرد: کشاورز نمونه ملی در سال ۱۳۹۹ از منطقه تخت چنار و در زمینه تولید میوه های هسته دار (آلو شابلون ) فعال است و این موفقیت درسایه همت و تلاش کشاورزان و رعایت اصول کاشت، داشت و برداشت محصول به دست آمده و نشان دهنده پتانسیل های بالقوه بخش کشاورزی منطقه است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی رکن اساسی و محور توسعه بخش کشاورزی است، گفت: با هدف ارج نهادن به تلاش تولیدکنندگان برتر مراسم تقدیر از نمونه‌های ملی برگزار و از این تولیدکنندگان تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا