بازدید و بررسی شهردار بومهن از وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر

شهردار بومهن به همراه جمعی از مدیران دوایر مختلف شهرداری، از پروژه های سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، بر اساس این گزارش، شهردار بومهن از پروژه هایی همچون روند ساخت سراهای محله، سوله ورزشی چند منظوره شهرآباد، پارک محله ایی خیابان شهید غنی و عملیات لکه گیری آسفالت و همچنین تعریض نهر خیابان شهید صارمی بازدید کرد.

رضازاده ضمن تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه کاره گفت: مهمترین اولویت مدیریت شهری بومهن جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میّسر خواهد شد.

شهردار بومهن طی بازدید از پروژه احداث سراهای محله در نقاط مختلف شهر که بصورت نیمه کاره رها شده است، دستوراتی را در خصوص دعوت از پیمانکاران مجرب و شرکتهای محاسب صادر و بر پیگیری دقیق این پروژه ها تا حصول نتیجه مطلوب تاکید کرد.

در بخش دیگری از این بازدید شهردار بومهن، نتیجه و اثرات آماده سازی پارک محله ایی خیابان شهید غنی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود اولویت مدیریت شهری شهرداری بومهن، خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته شهر است.

در ادامه این بازدید شهردار بومهن، گسترش اماکن ورزشی را از شاخصه های مهم در راستای سلامت جامعه و خصوصا پرورش جوانان برومند این شهر توصیف کرد و گفت: تکمیل پروژه احداث سالن ورزشی چند منظوره شهرآباد میتواند موجب خشنودی و رضایت اهالی منطقه گردد.

این مقام مسئول ادامه داد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که پایان این بازدید مدیرانی که شهردار را همراهی میکردند، هرکدام گزارشی را در حدود حوزه فعالیت واحد خود ارائه نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا