با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه صورت گرفت؛

بازدید هیئت شرکت پتروشیمی کارون از پارک فناوری پردیس

هیئت متشکل از علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل، مهدی خواجه مدیر مجتمع و مهدی نظری مدیربازرگانی شرکت پتروشیمی کارون، با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ این بازدید در محل نمایشگاه اختصاصی محصولات 32 شرکت دانش بنیان پارک در زمینه فناوری های صنعت پتروشیمی آغاز و جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت پتروشیمی کارون با مدیران برخی شرکت های پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این جلسه علی هزاوه معاون امور فناوری پارک فناوری پردیس و علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل، مهدی خواجه مدیر مجتمع و مهدی نظری مدیربازرگانی شرکت پتروشیمی کارون و جمع دیگری از مدیران این شرکت حضور داشتند.

در این جلسه ابتدا علی هزاوه معاون امور فناوری پارک فناوری پردیس به معرفی فعالیت های پارک از گذشته تا به امروز پرداخت. همچنین رسالت ها و وظایف مختلف پارک فناوری پردیس در بومی‌سازی اقلام راهبردی صنعت پتروشیمی را نیز تشریح کرد.

در ادامه مدیرعامل پتروشیمی کارون ضمن استقبال از ظرفیت ایجاد شده در پارک، از تعریف پروژه متناسب با نیاز پتروشیمی کارون و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان جمایت کردند.

در ادامه و پس از ارائه توانمندی های دو طرف برای توسعه همکاری های دوجانبه، برای اجرای ۱۲ پروژه الویت‌دار از توان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه توافق اولیه انجام شد.

همچنین در پایان این برنامه از ظرفیت شرکت توسعه دانش و فناوری ایلیا برای ساخت کاتالیست‌های مورد نیاز پتروشیمی کارون و از شرکت بیناب سنجش دماوند باهدف تولید آنالایزرهای لیزری بازدید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا