در راستای توسعه همکاری‌های دوجانبه صورت گرفت؛

بازدید هیئت تجاری و فناوری کامرونی از پارک فناوری پردیس

هیئت تجاری – فناوری بخش خصوصی کشور کامرون که در حوزه‌های سلامت، درمان، برق، الکترونیک و فوتونیک مشغول فعالیت هستند، ضمن حضور در پارک فناوری پردیس با توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور آن آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این بازدید طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده ضمن معرفی‌ توانمندی‌های ۱۱ شرکت پارک فناوری پردیس، مرتبط با نیازهای هیئت مذکور، مذاکرات B2B میان این شرکت‌ها و هیئت کامرونی برگزار شد.

در این جلسات که به عنوان شروعی برای ارتباطات آتی این شرکت هاست، با تبادل اطلاعات و ارتباط مستقیم، زمینه مذاکرات تکمیلی ایجاد شد.

ر این جلسات با توجه به اذعان هیئت کامرونی، زمینه تعریف همکاری های مشترک با شرکت های ایرانی و انتقال فناوری و تولید در کشور کامرون وجود داشته و این جلسات ادامه دار خواهد بود.

شایان ذکر است، کشور کامرون هیچ قانون سختگیرانه‌ای در خصوص همکاری مشترک و همچنین واردات ندارد و درهای این کشور برای همکاری مشترک و حضور در بازار کامرون و کشورهای همسایه آن کاملا به روی شرکت های ایرانی باز است.

گفتنی است، این برنامه به عنوان اولین برنامه از سلسله نشست های «پردیس اکسپورت»، به همت مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس برگزار شد و قرار است در طول سال، به صورت دوره ای با حضور هیئت‌های مختلف خارجی برگزار شود.

در این برنامه شرکت های عضو پارک می توانند بر اساس زمانبندی اعلام شده و با شناخت کافی نسبت به مخاطبین خارجی خود، در جلسات حضور یافته و زمینه توسعه بازار در سطح بین المللی را افزایش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا