بازدید نمایندگان اتحاديه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی کشور از پارک فناوری پردیس

نمایندگان اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی کشور با هدف آشنایی با پارک فناوری پردیس سه شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ مهمان پارک بودند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، این بازدید در ساختمان سراج و با حضور 17 نفر از نمایندگان اتحاديه‌هاي انجمن‌های علمی دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف آشنایی با نحوه و مزایای عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان، استفاده از فضای کار اشتراکی (کوآپ) و همکاری در جهت معرفی خدمات و ظرفیت‌های پارک به جامعه دانشجویان کشور برگزار شد.

در این جلسه محسن علی اکبریان رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک ضمن معرفی ظرفیت‌ها و خدمات پارک فناوری پردیس به موضوع نحوه، شرایط و مزایای استقرار در پارک، مرکز رشد و فضای کار اشتراکی (کوآپ) اشاره کرد.

علی اکبریان هدف از این جلسات را فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های نخبگان علمی کشور در بخش‌های مختلف پارک فناوری پردیس و بهره‌گیری از توانمندی، شبکه‌های ارتباطی و خلاقیت‌های دانشجویان فعال در اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی در راستای تحقق فرهنگ کارآفرینی در کشور دانست.

در انتها نمایندگان اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجوی کشور در خصوص برنامه‌های اتحادیه‌ها در حوزه نوآوری و کارآفرینی بحث و گفتگو داشتند.

گفتنی است بازدید از فضای کار اشتراکی کواپ، نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های عضو و مرکز رشد از دیگر برنامه‌های این بازدید یک روزه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا