بازدید میدانی شهردار پردیس از ایستگاه‌های حمل و نقل همگانی

شهردار پردیس به همراه جمعی از مدیران این شهرداری از ایستگاه های حمل و نقل همگانی و همچنین مسیرهای دارای گره های ترافیکی بازدید کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، مرتضی همتی در جریان این بازدیدها اظهار داشت: به دلیل بروز برخی مشکلات، خدمات رسانی در یکی از خطوط اتوبوس رانی شهر پردیس دچار وقفه شده بود که این مشکل با پیگیری های مدیریت شهری برطرف و شرایط به روال قبل بازگشت.

شهردار پردیس افزود: شهرداری پردیس بر اساس شرح وظایف، هیچگونه تعهدی برای ایجاد خطوط حمل و نقل همگانی برون شهری ندارد، اما به سبب نیاز شهروندان پردیس که اغلب در پایتخت شاغل هستند، من و همکارانم خود را موظف به ارائه خدمات در این حوزه می دانیم.

مرتضی همتی در ادامه ضمن دریافت نقطه نظرات شهروندان درخصوص مسیر و ساعت حرکت اتوبوس ها به مقاصد مختلف به صورت چهره به چهره تاکید کرد: شهروندان بهترین مشاوران مدیران شهری هستند و مجموعه شهرداری با آغوش باز آماده دریافت نقطه نظرات مردم در امور مختلف است.

بر پایه این گزارش، شهردار پردیس در جریان این بازدیدها پیرامون نظافت خودروها، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تکریم مسافران، ساعت دقیق حرکت و … به مدیران سازمان حمل و نقل همگانی و رانندگان مواردی را گوشزد کرد.

همچنین نقاط دارای گره های ترافیکی نیز مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد راهکارهای رفع آنها پس طرح در کارگروه های تخصصی وارد فاز عملیانی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا