بازدید میدانی شهردار و مدیران شهری از وضعیت ورودی شهر بومهن

در ادامه بازدیدهای مدیریت شهری، صبح امروز چهارشنبه ۱۵ تیرماه، شهردار بومهن به همراه جمعی از مدیران این شهرداری از وضعیت ورودی شهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، در این بازدید که به منظور ساماندهی ورودی شهر انجام گرفت؛ معاونت های خدمات شهری و شهرسازی ، مدیران حمل و نقل و ترافیک، سیما و منظر شهری، فضای سبز و خدمات شهری حضور داشتند.

در حاشیه این بازدید، شهردار بومهن مهمترین اولویت مدیریت شهری را جلب رضایت شهروندان دانست و تاکید کرد، این امر مهم با انجام به موقع، درست و کارشناسی شده وظایف توسط مدیریت شهری میسر خواهد شد.

رضازاده افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری جدید حرکت به سمت توسعه و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

برپایه این گزارش، شهردار بومهن ضمن بررسی میدانی مشکلات و رصد معضلات این منطقه از شهر، راهکارها و راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکلات موجود ارائه نمود.

طی این بازدید رضازاده دستوراتی را مبنی بر ساماندهی،رنگ آمیزی، اصلاح و رفع نواقص المانهای موجود، طراحی تصاویر امام و رهبری بر روی پیشانی پل شهدای بومهن (ورودی شهر)، راه اندازی و رفع نقص روشنایی برجها و المانهای نوری، اصللاح نورپردازی سازه پل وردی را به معاونتهای حوزه های شهرسازی و خدمات شهری صادر نمود.‌

همچنین مواردی مانند نظافت و شستشوی منظم و مستمر محیطی ، باکسها، رسیدگی به فضاهای سبز، لکه گیری آسفالت کناره ها و نوار حفاریهای معابر، جمع آوری گاردریلها، احداث رفیوژ ورودی بلوار امام خمینی(ره)،اصلاح شکل هندسی و ترافیکی ورودی شهر و جمع آوری و ساماندهی تابلوهای راهنما و اطلاع رسانی، تعویض پرچمها و آذین بندیهای موجود و طراحی پارک سوار(اتوبوسرانی) از جمله دستورات صادر شده توسط شهردار در این بازدید میدانی بود.

وی همچنین خواستار پیگیری و نظارت معاونین خود جهت انجام و رفع نواقص موجود در ورودی شهر شد و گفت:بازدیدها از سطح شهر ادامه خواهد داشت و امیدواریم شاهد تغییرات مثبت در منطقه باشیم.

شایان ذکر است، سلسله بازدیدهای شهردار بومهن با هدف بررسی مشکلات سطح شهر، نظارت بر اجرای مطلوب پروژه های در دست اقدام و گفتگو با شهروندان جهت رسیدگی به مسائل و مطالباتشان، بصورت منظم برگزار میگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا