در پاسخ به دعوت معتمدین و اهالی شهرک امام رضا(ع) انجام شد؛

بازدید میدانی شهردار بومهن و بررسی مشکلات شهرک امام رضا(ع) با حضور مدیران شهری

شهردار بومهن ضمن بازدید میدانی از شهرک امام رضا(ع) (ازون تپه) و حضور در حسینیه این محله، ضمن دیدار و گفتگو با اهالی و ساکنین به مشکلات شهروندان شخصاً رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، مجتبی رضازاده به همراه مدیران شهری در پاسخ به دعوت معتمدین محله ضمن بازدید میدانی از محل،طی دیدار رو در رو با شهروندان، پای درد دل اهالی شهرک امام رضا(ع) نشسته و به بررسی مشکلات و خواسته های مردم پرداخت.

شهردار بومهن در این دیدار مردمی که در فضایی کاملا صمیمی و معنوی برگزار شد،ضمن استماع گفته‌ها و بعضا گلایه های اهالی محل، در خصوص برنامه‌ها و وظایف شهرداری در هر بخش با مردم سخن گفت.

گفتنی است شهردار بومهن در ادامه بازدید میدانی در طول مسیر، دستورات لازم جهت حل مشکلات و ساماندهی فوری برخی مشکلات مطروحه توسط اهالی شهرک را صادر کرد.

وی برخورداری اهالی مناطق مختلف شهر از امکانات اولیه و خدمات شهروندی را حق مسلم شهروندان عنوان کرد و قول پیگیری و رفع نیازمندی ها و مطالبات ساکنان این محله را بر اساس بضاعت و برنامه ریزیهای کارشناسی شده به صورت ضربتی و زمان بندی شده تا رسیدن به نقطه مطلوب را به اهالی داد.

مجتبی رضازاده همچنین در گفت و گو با مردم، مشارکت همه جانبه شهروندان را ضرورت مهم پیش رفتن امور و آبادانی شهر عنوان کرد و گفت: اجرای طرحهای عمرانی و خدماتی بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست، لذا از شما شهروندان درخواست می‌کنم در بخشهای مختلف، یاری‌گر مجموعه مدیرت شهری باشید.

این مقام مسئول در این دیدار با بیان اینکه اولین اولویت محله امام رضا (ع) تسهیل عبور و مرور، پاکسازی و نظافت محله است، دستورات آغاز اقدامات اولیه را به مدیران حوزه های خدمات شهری و عمران بلافاصله بعد از اتمام جلسه صادر کرد و گفت: دستورات صادر شده در خصوص مشکلات مطروحه اهالی محله تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری می‌شود.

در حاشیه این دیدار شهردار بومهن اظهار داشت: استفاده از عنوان شهرک سازوکارهای قانونی خود را دارد و یکی از این موارد تشکیل هیات امناء است، لذا منبعد بجای عنوان شهرک امام رضا(ع) از عنوان محله امام رضا علیه السلام استفاده خواهیم کرد و تابلو آن توسط شهرداری به محله امام رضا(ع) تغییر نام پیدا می کند.

مجتبی رضازاده، با اشاره به ضرورت دیدار بی‌واسطه با شهروندان، عنوان کرد: دیدار با مردم در محلات و حل مشکلات آن‌ها از جمله برنامه‌های مورد تاکید ما است که به صورت مستمر انجام خواهد شد.

حوزه‌ خدمات شهری، بهسازی معابر نابسامان و مسیرگشایی، راهکارهای فرهنگی و برخی پیشنهادهای اجرایی، از جمله عمده موضوعات مطرح شده در دیدار شهردار بومهن با شهروندان محله امام رضا(ع) بود.

شایان ذکر است عملیات عمرانی و خدمات شهری شهرداری در کمتر از ۱۲ ساعت در صبح اول وقت روز بعد آغاز گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا