بازدید مفصل عضو هیئت مدیره شرکت عمران از پروژه‌های مشارکتی فاز 11 پردیس

در سال جدید، به ثمرنشستن این پروژه‌ها اولویت جدی شرکت عمران می‌باشد که از نخستین روزهای سال، برگزاری جلسات و بازدیدهای مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ انتخاب شرکای تجاری شرکت عمران جهت ساخت پروژه‌های روبنایی مختلف در همه فازهای مسکن مهر به صورت مشارکتی، یکی از برنامه‌های ویژه شرکت عمران در سال گذشته بوده که با برگزاری فراخوان‌های متعدد و انتخاب شریک، تاکنون پروژه‌های زیادی در فازهای مسکن مهر آغاز شده است. و اکنون در سال جدید، به ثمرنشستن این پروژه‌ها اولویت جدی شرکت عمران می‌باشد که از نخستین روزهای سال، برگزاری جلسات و بازدیدهای مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

در همین راستا صبح امروز با حضور پیرفرشی (عضو هیئت مدیره و مشاور عالی مدیرعامل)، داداش‌پور (معاون مسکن و شهرسازی)، لاهوتی (مدیر روبنایی) به همراه کارشناسان و مهندسین مشاور فجر توسعه، بازدهای مفصلی از پروژه‌های مشارکتی فاز 11 پردیس صورت گرفت.

بازدید از پروژه‌های بسته‌های مشارکتی سازه کاران ایلام، سترگ سازه پاسارگاد و ارتباطی فام محوریت بازدیدهای امروز بود.

گفتنی است این سه بسته مشارکتی در فاز 11 مجموعا شامل ساخت 8 پروژه تجاری، 7 باب مدرسه، 2 درمانی، 1 مذهبی و2 فضای سبز با رقم مجموع بیش از 400 میلیارد تومان می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا