بازدید مشترک رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران و پردیس از نمایشگاه ورزش

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران و شهرستان پردیس از غرفه اولین تولید کننده مکمل خوراکی ویتامین «ب» پارک فناوری پردیس در نمایشگاه بین‌المللی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از برنا استان تهران، امروز سه شنبه ۹ خرداد در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی ورزش سردار قناعتی رییس هیات بدنسازی استان تهران و فرح مند رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس از نمایشگاه ورزش و همچنین غرفه اولین تولیدکننده محصولات ایرانی ویژه ورزشکاران در ایران بازدید کردند.

متخصصان شرکت دانش بنیان «بنیان سلامت کسری» در پارک فناوری پردیس موفق شدند فرمولاسیون مکمل ویتامین‌های گروه ب از نوع خوراکی را داخلی سازی و محصول مناسب را برای اولین بار تولید کنند، ازین رو امروز سردار قناعتی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران و فرح مند رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس بازدید مشترکی از این تولیدات در نمایشگاه بین المللی ورزش داشتند.

در این بازدید که با حضور روسای کمیته های هیات بدنسازی و مدیران شرکت دانش بنیان کسری پارک فناوری پردیس بود این محصول ایرانی ویژه ورزشکاران معرفی شد.

بگفته مدیر فروش بنیان سلامت کسری این محصول برای درمان کم خونی، اختلالات عصبی و احساس خستگی مفرط از مکمل‌های ویتامین گروه «ب» استفاده می‌شود.

سلامی یادآور شد: متخصصان شرکت دانش بنیان «بنیان سلامت کسری» در پارک فناوری پردیس موفق شدند، فرمولاسیون مکمل ویتامین‌های گروه ب از نوع خوراکی را داخلی سازی و محصول مناسب را تولید کنند و این محصول غالبا به‌صورت فرآورده‌های تزریقی در دسترس بوده و حالا ایران دومین کشور تولید کنند این نوع مکمل به صورت خوراکی در جهان است.

سردار قناعتی رئیس هیات بدنسازی استان تهران نیز ضمن استقبال از تولید این محصول مفید و سالم در داخل کشور، اظهارداشت: خوشبختانه نخبگان علمی کشور توانسته اند در مقابل مصرف داروهای مکمل خارجی که تاکنون ورزشکاران استفاده می کردند و اکثرا مضر هست دارویی تولید کنند که بتوان در باشگاه های ورزشی به جوانان ورزشکار معرفی کرد.

قناعتی همچنین اظهارداشت: زمان نمایشگاه با توجه به استقبال ورزشکاران و گسترش فعالیت های ورزشی در استان تهران کوتاه بود و اگر با توجه به هزینه هایی که غرفه داران برای حضور در نمایشگاه داشتند مهلت برپایی بیشتر می‌شد هم تعداد بیشتری از جوانان و ورزشکاران فرصت بازدید داشتند و هم شرایط تعامل بیشتری برای شرکت کنندگان با مشتریان و بازدیدکنندگان پیش می آمد.

گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران 1402 به مدت ۴ روز در تهران برگزار شد که با استقبال زیاد ورزشکاران روبرو گشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا