بازدید مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان پردیس از مراکز فرهنگی ورزشی بخش پردیس

مشاور امور بانوان فرمانداری همراه با مسئول امور بانوان بخشداری پردیس و مسئول بانوان شهرداری پردیس از مجموعه های فرهنگی و ورزشی بخش از جمله دارالقران ، فضای ورزشی روباز بوستان امام رضا ، مجموعه ورزشی خانه کشتی در (منطقه مسکن مهر فاز۴) به منظور بررسی موقعیت ها و ظرفیت های شهری در حوزه بانوان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، در این بازدیدهای میدانی موضوع توانمندسازی زنان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، ایجاد فرصت‌های شغلی، اجرای برنامه حمایتی نهاد خانواده و ایجاد زمینه و بستر مناسب برای توانمندی بانوان بررسی و بر احیا و تقویت این حوزه ها تاکید شد.

مشاور بانوان فرماندار در این رابطه اظهار داشت: بانوان در شهرستان از توانمندی لازم برای مشارکت در حوزه‌های مختلف برخوردار می‌باشند و در فعالیت‌های اقتصادی با تلاشی مستمر در عرصه اشتغال زایی،فرهنگی و اجتماعی نقش موثری در توسعه اقتصادی و فرهنگی گام بر می‌دارند.

اکبری با تاکید بر اهمیت جایگاه خانواده و قدردانی از فعالیت های دارالقران جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی و قرآنی، حضور فعال بانوان در کارگاه‌های آموزشی را بسیار ارزشمند و گامی موثر در مسیر توان‌افزایی، آگاهی بخشی و تحکیم خانواده دانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا