بازدید مرکز اورژانس تهران از پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران شهر پردیس/ پیگیری برای تبدیل پایگاه مدیریت بحران پردیس به مجهزترین مرکز شرق تهران

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس از تداوم پیگیری‌های این شورا برای تبدیل پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران این شهر به مجهزترین مرکز از نوع خود در شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سید علی موسوی جوردی در حاشیه بازدید پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی تهران از پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران شهر پردیس، اظهار داشت: در جریان این بازدید داشته‌های کنونی این پایگاه و همچنین تجهیزات موردنیاز برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان گرامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: شاید در نگاه نخست پرداختن به مبحث مدیریت بحران امری پرهزینه تلقی شود اما بر اساس آیه 32 سوره مائده قرآن کریم که خداوند متعال در آن می‌فرمایند: «هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مانند آن است که همه مردم را حیات بخشیده»، سلامت شهروندان، مهم‌ترین دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر قلمداد می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس تصریح کرد: بدین ترتیب، مدیریت شهری پردیس احداث پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران شهر را در دستور کار خود قرار داد که این مرکز طی هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

موسوی جوردی ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت 9 هزار و 500 مترمربع اجرا شد که 6 هزار مترمربع به فضای سبز، یک هزار و 500 مترمربع محل فرود بالگرد (هلی پد)، یک هزار و 250 مترمربع راه‌های دسترسی و 750 مترمربع به سوله‌های ضلع شمالی آن اختصاص‌یافته است.

وی گفت: با توجه به تخصیص بودجه‌های لازم در آینده‌ای نه چندان دور امکاناتی شامل «هلی پرت»، آشیانه استقرار دائمی و 24 ساعته یک دستگاه بالگرد امداد و نجات، ایجاد خط شبانه اورژانس هوایی و … در پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران شهر پردیس ایجاد و این مرکز به مجهزترین پایگاه از نوع خود در شرق استان تهران تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا