به منظور حمایت از تولید و تولیدکنندگان انجام شد:

بازدید فرماندار پردیس از سه شرکت بزرگ تولیدی در شهرستان

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس به منظور بررسی مشکلات تولیدکنندگان فعال در شهرستان، از سه واحد بزرگ تولیدی و صنعتی بازدید کرد.

به گزارش صبح پردیس،  مجید صبوری معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرماندار، رضا خدادادی بخشدار بومهن، حجت فضلعلی رئیس اداره صمت، احمدی رئیس شورای صنعتی بومهن و سرپرست گروه برنامه ریزی فرمانداری در این بازدیدها که از شرکت هاکوپیان فعالدر زمینه تولید پوشاک، دارو پلاست پارس تولید کننده ظروف دارویی و شرکت صنعت چوب سپهر انجام گرفت حضور داشتند.

فرماندار پردیس در دیدار با مدیران و بنیان‌گذاران این مجموعه‌ها به لزوم ساماندهی واحدهای تولیدی و صنعتی و اتخاذ تدابیر مناسب برای رونق تولید اشاره کرد و با تأکید بر اهمیت اشتغال در بارگزاری موفق جمعیت گفت: جمعیتی که در نقطه‌ای مستقر می‌شوندباید از امکانات زیرساختی  برخوردار باشند و اشتغال نیز در آرامش فکری، ارتقاء سطح زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسیار پررنگی دارد از این‌رو برای رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان، کارها باید با ارده محکم‌تری پیگیری شود.

نماینده عالی دولت افزود: همان‌طور که در ابتدای ورود به شهرستان عنوان کردم برخی از مشکلات با اهتمام مسئولان و اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی دولت و با نظارت و ایجاد هماهنگی از سوی فرمانداری قابل حل است و فرمانداری با قاطعیت و آمادگی کامل وارد عمل خواهد شد اما برای آن دسته که پس از انجام کار کارشناسی مشخص شدهقابل رفع در شهرستان نیست، تهیه گزارش‌های جامع و ارائه گردش کار انجام گرفته به مقامات استانی و کشوری راه حل مناسبی است.

رضایی ظرفیت فعالان صنفی، صنعتی و تولیدی در شهرستان را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: برآیند اقدامات کوچک در حمایت از شعار سال، یک دست آورد بزرگ را نصیب شهرستانمی‌کند بنابراین هیچ مسئولی نباید با کوچک یا بزرگ شمردن مشکلات موجود و خدماتی کهمی‌تواند به این مناطق ارائه دهد، مانع پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان شود.

فرماندار پردیس حرکت برای تأمین معیشت مردم و سرمایهگذاری و ایجاد اشتغال را کاری مقدس و قابلتقدیر ذکر کرد و با اشاره به شرایط سخت اقتصادی گفت: تلاش می‌کنیم با نظارت مستمر بر اجرای قوانین و دستورالعمل‌های حمایتی، استفاده از نظرات کارشناسان امر، حضور در میان صنعتگران و تولیدکنندگان و ایجاد شرایط آسان برای تولیدکنندگان، امنیت لازم را برای سرمایهگذاران فراهم آورده و به همه ادارات و دستگاه‌های متولی در شهرستان نیز تکلیف می‌کنیم در این مسیر پیشقدم باشند.

شایانذکر است مشکلاتی از قبیل خدمات زیرساختی، سند مالکیت، بهبود سطح خدمات شهری و مشکلات ناشی از کمبود سرمایه در گردش در این بازدیدها موردبررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا