بازدید فرماندار پردیس از بافت‌های صنعتی بخش جاجرود

محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس به همراه قنبری معاون عمرانی خود و یوسفی مقدم بخشدار جاجرود به منظور پایش وضعیت بافت های صنعتی بخش جاجرود، از این مناطق بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری، فرماندار در بازدیدهای خود وضعیت ساخت و سازها، ارائه خدمات شهری، نحوه فعالیت واحدهای صنفی و صنعتی و چگونگی ساماندهی این مناطق را بررسی کرد و در ادامه نیز روند اجرای پروژه اصلاح هندسی و بهسازی ترافیکی دوربرگردان منطقه کمرد را ارزیابی کرد.

قضاتلو در حاشیه این بازدیدها با بیان اینکه دوربرگردان موجود در منطقه کمرد به دلیل افزایش ترددها و عدم استاندارد سازی به نقطه ای حادثه خیز تبدیل شده بود افزود: با پیگیری های صورت گرفته و با هدف افزایش ایمنی تردد مسافران و فعالان مناطق صنعتی این محدوده و کمک به مدیریت ترافیک عبوری، پس از مطالعات فنی و کارشناسی، طرح استاندارد سازی و اصلاح هندسی این دوربرگردان تهیه و پیمانکار مربوطه در حال اجرای آن است.

فرماندارپردیس اظهار امیدواری کرد با اتمام عملیات عمرانی و همراهی مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به علائم هشدار دهنده، دیگر شاهد بروز حوادت رانندگی در این منطقه نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا