بازدید فرماندار شهرستان پردیس از نمایشگاه مشاغل خانگی و بانوان کارآفرین

فرماندار شهرستان پردیس از نمایشگاه مشاغل خانگی و بانوان کارآفرین بازدید کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان پردیس،عصر شنبه ۱۹ اسفندماه محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس به همراه بابک رهنما بخشدار پردیس به منظور آشنایی با توانمندی‌های اقتصادی بانوان، از نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی شهرستان پردیس بازدید کرد.

فرماندار در حاشیه بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: توسعه مشاغل خانگی نقش مهمی در راستای اشتغال و کارآفرینی دارد و برگزاری نمایشگاه‌ها بستر بسیار مناسبی را جهت معرفی و تعاملات فعالان این حوزه فراهم می‌کند.

وی افزود: نمایشگاه مشاغل خانگی و دستاوردهای بانوان کارآفرین در راستای طرح توسعه مشاغل خانگی و امیدهای آینده ایران اسلامی با توجه سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر گسترش و حمایت از این مشاغل برگزار گردید تا نقش موثری را در راستای حمایت از کارآفرینان پردیس ایفا می نماید.

فرماندار ضمن بازدید از دستاوردهای کارآفرینی بانوان و گفتگو با غرفه داران، از نزدیک در جریان فرآیند برپایی این نمایشگاه‌ها قرار گرفتند. در این نمایشگاه ۳۰ نفر از بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی و کارآفرینان در رشته‌های هنرهای دستی، پوشاک، مواد غذایی و… آثار خود را در معرض بازدید عمومی قرار می‌دهند.

نمایشگاه مشاغل خانگی و کارافرینی بانوان به همت شهرداری پردیس و با همکاری امور بانوان فرمانداری پردیس از ۷ تا ۲۸ اسفند ماه سالجاری برگزار و جهت بازدید علاقه‌مندان در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره) دایر است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا