بازدید جمعی اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های تکنولوژی بغداد و کربلا از پارک فناوری پردیس

جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های تکنولوژی بغداد و کربلا روز شنبه مورخ ۱ مردادماه مهمان پارک فناوری پردیس بودند تا از نزدیک با آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان عضو این پارک آشنا شوند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، این بازدید با هدف آشنایی با آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های صورت گرفته توسط شرکت‌های عضو پارک انجام شد و ۳۵ نفر از اساتید و دانشجویان از دو دانشگاه تکنولوژی بغداد و کربلا در آن حضور داشتند.

در این برنامه، ابتدا بازدیدکنندگان از نمایشگاه محصولات فناورانه بازدید کردند و از آخرین دستاوردها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان مطلع شدند. در ادامه از شرکت‌های پردازش هوشمند داده مداد جویا (فعال در حوزه هوش مصنوعی)، زیست یار مهراندیس (فعال در حوزه زیستی و فناوری) و ایده کاوان صنعت پردیس (فعال در حوزه رباتیک) بازدید و به گفتگو با مدیران عامل این شرکت‌ها پرداختند. همچنین در بخش دیگر بازدیدکنندگان از موزه علوم و هوانوردی بازدید داشتند.

در بخش دیگر، پارک فناوری پردیس برای بازدیدکنندگان معرفی شد و آن‌ها با پیشرفت‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای این پارک آشنا شدند و در پایان نیز از فضای کار اشتراکی پارک (کوآپ) بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا