بازدید بخشدار مرکزی پردیس از روستاهای واصفجان و کرشت در پی طغیان آب‌های جاری

در پی نزولات آسمانی و طغیان‌آبهای جاری بازدید بخشدار مرکزی پردیس با همراهی دهیار و اعضای شورای اسلامی از روستای واصفجان و نماینده دهیاری از روستای کرشت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان پردیس ، شبانگاه جمعه ۷ مرداد، حیدری بخشدار مرکزی به همراه دهیار و اعضای شورای اسلامی در پی بارش باران سیل آسای شب گذشته و پیش بینی بارش از روستای واصفجان بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات پیشگیرانه و تصمیم گیری جهت مواجه با بارش ها قرار گرفت.

بنابه این گزارش در این بازدید وضعیت چگونگی هدایت آب در محل ارامستان، جداول کشاورزی، باغات و مسیر ها و دیگر زیرساخت های روستا مورد بررسی قرار گرفت.

*بازدید میدانی بخشدار پردیس از روستای کرشت

هم چنین بخشدار پردیس ،پیش از ظهر جمعه هفتم مرداد ماه با همراهی نماینده دهیاری کرشت از وضعیت دفع اب های سطحی ، رودخانه ، انهار و اقدامات انجام شده در روستای کرشت، و تمهیدات دهیاری جهت جلوگیری از خسارات بازدید بعمل اورد.

وی ضمن خدا قوت به دست اندرکاران و قدردانی ‌بر لزوم بسیج همه امکانات و به کار گیری تمام ظرفیت‌ها برای جلوگیری از خسارات تاکید و دستورات لازم در خصوص برخی موارد را صادر نمود.

از شب های گذشته تاکنون با بارش سامانه موسمی شاهد بروز خسارات زیادی به مردم مناطق مختلف بودیم .

حیدری هم زمان با بارش باران در روستای واصفجان حاضر و طی تماس ها و پیگیرها خواهان ورود دستگاه های خدمات رسان در صورت بروز گرفتگی و طغیان شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا