بازدید استاندار و جمعی از بازرگانان اتریش از پارک فناوری پردیس

استاندار و جمعی از بازرگانان اتریش علیا از پارک فناوری شهر پردیس بازدید کردند.

به گزارش صبح پردیس پیرو امضای تفاهم‌نامه همکاری ایران و اتریش در حوزه پارک‌های فناوری در خصوص توسعه همکاری‌های فناورانه پارک فناوری پردیس و مراکز فناوری اتریش، استاندار اتریش علیا و جمعی از بازرگانان این کشور شامل بر 50 نفر در حوزه‌های مختلف صنعتی و فناوری از پارک فناوری پردیس بازدید کرد.
یوزف پورینگر استاندار اتریش علیا اظهار کرد: هنگامی که اطلاعات پارک شما را در اختیار ما قراردادند، متوجه شدیم که موضوعات مشترک بسیاری در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری با شما داریم.
وی افزود: در این بازدید با دستاوردهای شرکت‌های عضو پارک آشنا شده و آینده نوآوری روشنی را برای پارک متصور هستم.
مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس نیز اظهار کرد: بسیاری از شرکت‌های عضو پارک با دیگر کشورها مانند فرانسه، چین، کره، بلژیک و غیره همکاری و فعالیت مشترک دارند و بخش خصوصی در اتریش می‌توانند شرکت‌های خوبی برای همکاری در این پارک پیدا کنند.
مدیرکل بانک اتریش، رئیس اتاق اتریش، سفیر اتریش در ایران به همراه تعدادی از شرکت‌های مختلف صنعتی اتریش علیا و نیز تعدادی از نمایندگان رسانه‌های اتریش علیا در این بازدید استاندار را همراهی می‌نمودند که از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه شرکت‌های عضو پارک نیز بازدید کردند. شایان‌ذکر است اتریش علیا یکی از ۹ ایالت کشور در شمال اتریش می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا