بازداشت قاتل شهروند بومهنی کمتر از یک‌هفته/ متهم در افغانستان بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: قاتل شهروند بومهنی پس از اقدامات اطلاعاتی در شهر هرات افغانستان شناسایی و در مرز تحویل عوامل اعزامی این فرماندهی شد.

به گزارش صبح پردیس، غلامرضا حسنوند در خصوص دستگیری قاتل فراری شهروند بومهنی اظهار داشت: حدود هفت روز پیش در یکی از کارگاه‌های ساختمانی حوالی میدان امام خمینی (ره) شهر پردیس، چند کارگر افغانستانی مشغول به کار بودند.

وی ضمن اعلام تحقیقات اولیه این پرونده و اینکه تحقیقات ادامه دارد، گفت: چند کارگر در این کارگاه بر سر مسائل جزئی با هم درگیر شده و مرحوم «حسین ایمانی»، کارفرمای آن‌ها برای میانجی‌گری و رفع مجادله وارد دعوا می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: در ادامه، این درگیری شدت گرفته و جوان ۲۶ ساله افغانستانی اقدام به پرتاب یک میلگرد به سمت کارفرما می‌کند.

حسنوند اضافه کرد: پس از پرتاب، این میلگرد باعث شکسته و مجروح شدن مرحوم از ناحیه سر می‌شود.

وی تصریح کرد: پس‌ از این حادثه، بلافاصله کارفرما به درمانگاه منتقل می‌شود که متأسفانه قبل از رسیدن و در راه جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار کرد: تحقیقات مقدماتی پس از وصول این گزارش انجام شد و هماهنگی‌های قضایی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و همچنین بازپرس صورت پذیرفت.

حسنوند گفت: با اخذ دستور قضایی، اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای برای شناسایی متهم که پس‌ از این حادثه از محل متواری شده بود، آغاز شد.

وی افزود: طی اطلاعات اولیه، متهم به‌ کشور افغانستان متواری شده بود و با هماهنگی‌های به‌ عمل‌ آمده، در شهر هرات کشور افغانستان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: متهم پس از دستگیری در مرز کشورمان به مأموران اعزامی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس و در کمتر از هفت روز از جنایت به آگاهی این فرماندهی منتقل شد و هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد.

حسنوند با بیان اینکه این فرد با دریافت پاسپورت و مجوزهای قانونی چندین سال در کشور حضور و حتی ازدواج هم کرده بود، اظهار کرد: این پرونده در مراحل ابتدایی است و تحقیقات برای مشخص شدن نکات اصلی این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا