بازارچه دائمی صنایع دستی در پردیس راه اندازی می شود

 فرماندار شهرستان پردیس گفت: این شهرستان ظرفیت خوبی برای تولید صنایع دستی دارد و به همین خاطر بازارچه دائمی عرضه صنایع دستی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی در حاشیه افتتاح نمایشگاه موقت کار آفرینی و صنایع دستی گفت: تحریم‌های حداکثری بعد از برجام شرایط اقتصادی نامناسبی را برای مردم ایجاد کرده و راه اندازی مشاغل بزرگ تا حدی دشوار شده است.

وی با تاکید بر حمایت از مشاغل کوچک و خانگی، خاطر نشان کرد: برای رشد و توسعه وضعیت اقتصادی خود باید از تمام امکانات خود استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: حمایت از مشاغل خانگی یکی از راه‌های توسعه و رونق اقتصادی برای خانواده‌های ایرانی است.

رضایی گفت: صنایع دستی ایران در دنیا بی نظیر است اما با وجود شعارهایی که دادیم هنوز نتوانستیم شرایط و امکانات را برای بروز خلاقیت‌های بیشتر و استفاده اقتصادی بهتر از این هنر فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: صنایع دستی ایران در دنیا بی نظیر است اما با وجود شعارهایی که دادیم هنوز نتوانستیم شرایط و امکانات را برای بروز خلاقیت‌های بیشتر و استفاده اقتصادی بهتر از این هنر فراهم کنیم.

وی ضمن تقدیر از اداره میراث فرهنگی و امور بانوان فرمانداری در راه اندازی این نمایشگاه، خاطر نشان کرد: برگزاری این نمایشگاه در ماه‌های پایانی سال گشایشی در کسب و کار هنرمندان و کار آفرینان شهرستان ایجاد می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پردیس اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و حمایت از کارآفرینان، صنعتگران و هنرمندان شهرستان است.

لیدا حاتمی با بیان اینکه ۳۰ غرفه در یکی از مجتمع های تجاری شهرستان به هنرمندان تخصیص داده شده، خاطر نشان کرد: فعالان مشاغل خانگی آثار هنری خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند و در صورت مهیا شدن شرایط، نمایشگاه بهاره را هم در این مجتمع برگزار خواهیم کرد.

رئیس امور بانوان فرمانداری پردیس گفت: هدف اصلی ما از برگزاری این نمایشگاه حمایت از بانوان کارآفرین و مشاغل خانگی است.

نگار اسلامی با اشاره به برپایی نمایشگاه در ادارات شهرستان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه شب یلدا در اداره فنی و حرفه ای با استقبال خوب هنرمندان و شهروندان مواجه شد.

وی با اشاره به برگزاری چند نمایشگاه دیگر تا پایان سال اظهار داشت: در صورت موافقت روسای ادارات برای تخصیص فضا، تاپایان سال چند نمایشگاه دیگر برگزار خواهد شد.

رئیس امور بانوان با اشاره به دستور فرمانداردر خصوص راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان اظهار داشت: با پی گیری‌های انجام شده و همکاری نمایندگان مجلس وحمایت فرماندار، احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در دست اقدام و اجرا است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا