بازارچه دائمی دستاوردهای بانوان شهر پردیس بازگشایی شد

رئیس کمیسیون امور بانوان شورای شهرستان پردیس از بازگشایی بازارچه دائمی شهر پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سیده مریم موسوی جوردی با اشاره به بازارچه دائمی دستاوردهای بانوان شهر پردیس، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همه اعضای شورای اسلامی شهر پردیس، مبحث اقتصاد خانواده‌های این شهر است.

وی افزود: در همین راستا، کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پردیس با عنایت و همراهی سایر اعضای محترم این شورا، مشارکت شهروندان گرامی، زحمات واحدهای مختلف شهرداری پردیس و یاری دیگر مجموعه‌ها و نهادهای شهری و شهرستان، طرح‌های متعددی را در سطح شهر انجام داده و یا در دست اجرا دارد.

رئیس کمیسیون امور بانوان شورای شهرستان پردیس از راه‌اندازی بازارچه دائمی دستاوردهای بانوان شهر پردیس خبر داد و گفت: یکی از اهداف کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پردیس که پیش‌ازاین وعده آن داده‌شده بود، راه‌اندازی بازارچه دائمی دستاوردهای بانوان برای عرضه تولیدات این قشر به شهروندان بود.

موسوی جوردی تصریح کرد: خوشبختانه این وعده محقق شد و مرکز یادشده با 16 غرفه متنوع در سرفصل‌هایی نظیر البسه، مواد غذایی، داروهای گیاهی، ظروف آشپزخانه، تولیدات تزئینی، بخش فرهنگی (نقاشی، گریم کودک، بادکنک آرایی) و … راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: از نکات جالب و قابل‌توجه این بازارچه، بخش ویژه‌ای با اهداف خیرخواهانه با عنوان «غرفه مهربانی» است که شهروندان می‌توانند مایحتاج قابل‌ارائه خود را به‌صورت رایگان به نیازمندان ارائه کنند.

رئیس کمیسیون امور بانوان شورای شهرستان پردیس ادامه داد: همچنین همشهریان نیازمند می‌توانند با مراجعه به غرفه مذکور، نسبت به تهیه اقلام موردنیازشان اقدام کنند.

موسوی جوردی بیان داشت: شهروندان با حضور در این مرکز می‌توانند ضمن خرید نیازمندی‌های خود با بهایی مناسب، از محصولات و تولیداتی با کیفیت بهره ببرند.

بر پایه این گزارش، بازارچه دائمی دستاوردهای بانوان شهر پردیس در ضلع شمالی بوستان شهریار و محوطه موسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس همه‌روزه (غیر از روزهای تعطیل) از ساعت 10 الی 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 10 الی 13 دایر و آماده پذیرایی از شهروندان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا