بارندگی در مسیرهای هراز و فیروزکوه خسارت نداشت/ بارندگی درمحور گدوک

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر تنها در محدوده فیروز کوه به طرف گدوک شاهد بارش باران هستیم و بارندگی ساعات گذشته هیچ خسارتی بر جای نگذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از  ایرنا، ایرج کهریزی اظهار داشت: ترافیک در مسیرهای هراز و فیروز کوه و دماوند پر حجم و روان است و خودروها در این محورها به کندی در حرکت هستند.

وی ادامه داد: در جاده هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل مشا تا امامزاده هاشم ، پلور تا وانا ، محدوده بایجان و حدفاصل سه راهی چلاو تا تونل شماره یک و مسیر شمال به جنوب محدوده های تونل شماره یک ، بایجان و حدفاصل وانا تا گزنک ترافیک سنگین و روان و در جریان است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در جاده فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل گیلاوند تا دماوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده تونل شماره یک،محور قدیم تهران – بومهن و محدوده های پل جاجرود و کمربندی جنوبی بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین و روان هستیم.

کهریزی ادامه داد: در مسیرهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم ترافیک نسبت به روز گذشته در همین ساعات کم حجم و روان است.

وی ادامه داد: با توجه به خروج تعداد زیادی خودرو از پایتخت در روز گذشته پیش بینی می شود که در ساعات پایانی روز و شب هنگام ترافیک سنگین و روان باشد و بر حجم آن افزوده نشود.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به آمادگی کامل نیروهای پلیس راهور ، اظهار داشت: ماموران پلیس راهور با آمادگی ۱۰۰ در صدی به طور شبانه روزی برای کنترل ترافیک و هدایت خودروها در جاده های منتهی به استانهای شمالی حضور دارند.

کهریزی به راننگان توصیه کرد تا با سرعت مطمئنه و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا