باتوجه به نزدیکی به انتخابات هماهنگی دستگاه‌ها به‌منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده های احتمالی از ضروریات است/ نتایج خوبی در جلسه رفع مشکلات فاز 3 مسکن مهر پردیس حاصل شد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: با توجه به‌پیش رو بودن دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هماهنگی دستگاه‌ها به‌منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده های احتمالی از ضروریات است.
مرتضی حیدری در حاشیه آخرین جلسه شورای اداری شهرستان پردیس در سال 95، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صبح پردیس، با اشاره به برپایی جلسات امروز در شهرستان پردیس اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری سه جلسه مهم در شهرستان پردیس بودیم که اولین جلسه مربوط به همایش مبارزه با مواد مخدر، با تجمع سمن‌ها و نهادهای مردمی بوده است.

وی افزود: در این جلسه، با دعوت از دو تن از اساتید برجسته، موضوع پیشگیری، مبارزه و درمان اعتیاد و مواد مخدر موردبحث و بررسی قرار گرفت.
فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: دومین جلسه مهم، در خصوص مسائل مربوط به مسکن مهر به‌عنوان موضوع مهم و در رأس کار بوده است.
حیدری تأکید کرد: به‌این‌ترتیب، با حضور متقاضیان، شرکت عمران، شهرداری‌ها و نهادهای خدمات رسان، فاز سه مسکن مهر پردیس موردبررسی قرار گرفت و خوشبختانه نتایج خوبی حاصل گردید.
وی در ادامه گفت: سومین جلسه نیز با موضوع نشست شورای اداری شهرستان بود که موضوعات مهمی در این راستا موردتوجه و بررسی قرار گرفت.
فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، لازم است تا به‌تناسب تغییرات طبیعت، آمادگی لازم به جهت ورود میهمانان و مسافران در سطح شهرستان فراهم شود. حیدری افزود: همچنین با توجه به پیش رو بودن دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هماهنگی دستگاه‌ها به‌منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده های احتمالی از ضروریات است.
وی خاطرنشان کرد: به‌این‌ترتیب، هماهنگی دستگاه‌ها در خصوص بسیج امکانات، جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی برخی کاندیداها از امکانات دولتی و همچنین تلاش دستگاه‌ها در جهت آماده‌سازی شهر در خصوص فرارسیدن ایام نوروز، از مصوبات و موضوعات موردبحث در این نشست می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا