ایمن‌سازی برج‌های مسکن مهر در دستور کار آتش‌نشانی شهرداری پردیس قرار گرفت

ایمن‌سازی برج‌های مسکن مهر در دستور کار آتش‌نشانی شهرداری پردیس قرار گرفت.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس؛ در سومین نشست کمیته ایمنی آتش‌نشانی به ریاست رضا کارخانه شهردار پردیس مصوب شد تا بازدیدهای دوره‌ای از اماکن متصرفی صنعتی، مسکونی، تجاری و اداری انجام شود.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس اظهار کرد: در راستای مصوبات کمیته ایمنی، برای ایمن‌سازی برج‌های واقع در مساکن مهر در حال نامه‌نگاری با شرکت عمران شهر جدید پردیس هستیم تا با توجه به وضعیت برج‌های مسکونی دستورالعمل‌های لازم ابلاغ و ایمنی استاندارد مورد نظر تامین شود و به ساکنان ابلاغ شود.

وی با اشاره به موارد نقص ایمنی در برج‌های مسکونی، توضیح داد: فعال نبودن موارد کشف و ایمنی اعلام حریق، نبود و کمبود خاموش کننده‌های دستی آتش‌نشانی، ایراد داشتن سیستم اعلام حریق، نیاز به اصلاح هندسی محل ورود خودروهای آتش‌نشانی به دلیل باریک بودن معابر برخی از موارد نقص ایمنی در برج‌های مسکونی مساکن مهر پردیس است.

مَلاشور خاطر نشان کرد: خودروهای آتش نشانی در برخی از معابر به دلیل حجیم بودن طولی و عرضی امکان ورود ندارند و زمان طلایی رسیدگی به حادثه را که بین ۴ تا ۶ دقیقه هست را از دست می‌دهند که عواقب گسترش حریق و خسارات بیشتر را به همراه دارد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفردر شرق پایتخت قرار دارد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا