ایستگاه پلیس راه جاجرود افتتاح شد/ نقش تاثیرگذار حضور دائم پلیس راه در جاده جاجرود

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از حضور دائم نیروهای پلیس راه در جاده جاجرود خبر داد و گفت: این حضور مستمر، بر کاهش تصادفات جاده ای و نیز امنیت عمومی منطقه تاثیرگذار است.

به گزارش صبح پردیس، به مناسبت هفته ناجا با حضور سرهنگ “نوراله خادم” و مسئولان محلي، ایستگاه پلیس راه جاجرود افتتاح شد.

در این مراسم، رئیس پلیس راه تهران بزرگ با اشاره به اینکه اين محور يکي از محورهاي پرتردد وسايل نقليه سبک و سنگين و حتي موتور سيکلت ها است، افزود: شکل ساخت اين محور به صورت شيب هاي افقي و عمودي مي باشد و این شیب ها و نیرو های گریز از مرکز جاده، باعث بروز تصادفات و حتی واژگوني وسایل نقلیه می شود که دقت در رانندگی و کنترل سرعت خودرو موثر در کاهش این گونه حوادث رانندگی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بروز تصادف در جاده جاجرود بر بار ترافیکی بزرگراه هاي شهيد بابايي و شهيد ياسيني تاثیر گذار است، اعلام کرد: از ارديبهشت ماه سال جاري تيمی از کارشناسان پلیس راه در جاده جاجرود استقرار یافته و مشخص شد حضور دائم و مستمر کارکنان پليس راه در اين نقطه علاوه بر کاهش تصادفات در جاده جاجرود بر امنيت عمومي منطقه نیز تاثیر گذار است.

سرهنگ خادم تصریح کرد: با جانمايي و تمهیدات مهندسی، ایستگاه پلیس راه جاجرود احداث و پیش بینی می شود تاثير بسيار خوبي در بار ترافیکی بزرگراه های بابایی و یاسینی و همچنین کاهش تصادفات در این محور داشته باشد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا