ایستگاه فرستنده رادیوتلویزیونی شهرستان پردیس افتتاح شد

ایستگاه فرستنده تلویزیونی و رادیویی شهر پردیس با حضور رئیس رسانه ملی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از تهران، ایستگاه تلویزیونی و رادیوی اف‌ام متوسط قدرت شهید محمدهادی حاج رحیمی شهر پردیس صبح امروز با حضور رئیس رسانه ملی، استاندار تهران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این آیین در سالن آمفی‌تئاترر شرکت عمران شهر پردیس برگزار شد و یک واحد سیار با استقرار در ایستگاه فرستنده واقع در ارتفاعات شمالی پردیس، ارتباط سالن و ایستگاه را برقرار کردند.

پیمان جبلی، رئیس صداوسیما در این مراسم گفت: رسانه ملی در جبهه بسیار گسترده‌ای در نبرد نرم افزای با دشمنان در حال تلاش است تا از فرهنگ، هویت و داشته‌های ملی و در مسیر عدالت‌گستری به وظیفه خود عمل کند که دو شعار هویت‌محوری و عدالت‌گستری که شعارهای اصلی دوران تحول رسانه ملی هستند همواره راه را برای ما روشن می‌کنند.

وی گفت: در تمام استان‌های کشور راهبرد رسانه ملی و استانداری کمک هم‌افزا است و ما خود را در کنار دولت و خدمتگزران می‌دانیم و هدفمان رسیدن صدای مردم به گوش مسئولان و انعکاس خدمات دولت خدمتگزار است.

جبلی تصریح کرد: این موضوع یک هم‌افزایی و ضرورت دوسویه است که اگر این همواره هماهنگ نباشند این اتفاقات نمی‌افتد لذا در آینده باید از حمایت نهادهای محلی برخوردار باشیم تا به وظایف خود عمل کنیم.

خروج از نسخه موبایل