استقرار ایستگاه حمل‌ونقل عمومی در دانشگاه آزاد فاز چهار پردیس

رفع مشکلات حمل‌ونقل دانشجویان با استقرار ایستگاه حمل‌ونقل عمومی توسط شهرداری پردیس از جمله مصوبات سومین نشست کمیسیون دانشجویی و فرهنگی پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، سومین نشست کمیسیون دانشجویی و فرهنگی شهرستان پردیس به ریاست داود ریاحی رئیس اداره سیاسی و انتظامی فرمانداری پردیس با حضور نمایندگانی از ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، مراکز آموزش عالی مستقر در شهرستان، شهرداری‌های دو شهر پردیس و بومهن و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرمانداری پردیس برگزار شد.

در این نشست حاضران پیرامون رفع مشکلات سرویس دانشجویان، ساماندهی مسافربرهای شخصی مقابل دانشگاه‌ها، انتقال محل دانشگاه آزاد فاز چهار و ایجاد شیوه‌های لازم برای مشارکت دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به تبادل‌نظر پرداختند. همچنین لزوم رفع مشکلات رفاهی دانشجویان و ایجاد روحیه نشاط در این قشر، همچنین استفاده از توان علمی دانشجویان برای ارائه راهکار در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه نیز از دیگر موارد مطرح‌شده بود.

در پایان و پس از ارائه گزارش اعضا مقرر شد شهرداری پردیس طی هماهنگی با دانشگاه آزاد، نسبت به رفع مشکلات حمل‌ونقل دانشجویان با استقرار ایستگاه حمل‌ونقل عمومی اقدام کند. برگزاری نشست مشترکی با حضور معاونت عمرانی فرمانداری، شرکت عمران شهر پردیس، شهرداری این شهر و مسئولان دانشگاه برای رفع مشکل تردد دانشجویان به کارگاه‌های دانشگاه و بررسی ارائه راهکار پلیس راهور به‌منظور جلوگیری از خطرات احتمالی توقف خودروهای مسافربر شخصی در جاده اصلی از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا