ایجاد بسترهای جدید فرهنگی و ورزشی با بهره‌برداری از پروژه‌های سپاه و بسیج در پردیس

ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی و امنیتی از وظایف مهم شرکت عمران که در پردیس با جدیت در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر پردیس، تکمیل پروژه‌های روبنایی و افزایش سرانه‌های خدماتی به شهروندان پردیس یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت عمران در سال 1401 می باشد که به طور ویژه و جدی در حال پیگیری است. بسته‌های مشارکتی متعددی که در سال گذشته منعقد شده هم اکنون در حال ساخت و تکمیل می باشد تا بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از ساختمان‌های خدماتی ، فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر جدید پردیس باشیم.

با توجه به لزوم تامین امنیت در سطح فازهای مسکن مهر، یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که با همکاری سپاه پاسداران شهرستان در حال تکمیل است، ساختمان‌های پایگاه مقاومت بسیج می باشد که در کنار پروژه‌های فرهنگی و ورزشی بسیج، مراحل اجرایی خود را پشت سر می‌گذراند.

در همین راستا صبح امروز با حضور سرپرست شرکت عمران و فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پردیس بازدیدهای مفصلی از پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی بسیج در فازهای مسکن مهر بعمل آمد. پروژه فرهنگی و ورزشی سردار سلیمانی توسط شرکت شایان گستر ایستاتیس فاز ۱ ، پایگاه مقاومت بسیج فاز ۱۱ توسط شرکت ارتباطی فام، حوزه فرهنگی و ورزشی بسیج فاز ۸ توسط شرکت رکن اسکان بین الملل از جمله پروژه‌هایی بود که امروز توسط دکتر پیرفرشی و سرگرد گرمابدری مورد بازدید قرار گرفت.

با دستور سرپرست شرکت عمران در بازدیدهای میدانی امروز مقرر گردید تمام موضوعات باقیمانده فنی پروژه سردار سلیمانی فاز ۱ تا ده روز آینده جمع‌بندی و این پروژه همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح و بهره‌برداری شود. حوزه فرهنگی و ورزشی بسیج فاز ۸ حداکثر تا ۲۶ مرداد ماه همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور و همچنین پایگاه مقاومت بسیج فاز 11 نیز حداکثر تا شش ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

پیرفرشی ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی ، اجتماعی و امنیتی را از وظیفه مهم شرکت عمران قلمداد کرد که طبق قانون و پیرو افزایش سرانه‌های لازم مورد نیاز زندگی در هر شهر، در پردیس با جدیت در حال انجام می باشد. سرپرست شرکت عمران از تعاملات سازنده و مثبت با سپاه شهرستان خبر داد و گفت با توجه به همکاری‌های ویژه‌ای که با این نهاد انقلابی در حال انجام است امیدواریم تا خدمات اجتماعی مورد نیاز را برای بالا بردن کیفیت زندگی شهری به شهروندان ارائه دهیم.

فرمانده سپاه علی ابن موسی الرضا شهرستان پردیس نیز ضمن تشکر از دکتر پیرفرشی و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران پردیس، ابراز امیدواری کرد تا این همکاری‌ها بسترساز ارائه خدمت بیشتر به ساکنین شهر جدید پردیس باشد.

سرگرد گرمابدری اعلام کرد با تلاش مجموعه شرکت عمران، در نیم سال نخست سال ۱۴۰۱ حوزه‌های مقاومت و مجموعه‌های فرهنگی ورزشی بسیج به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا