امام جمعه پردیس:

ایجاد اشتغال برای جوانان اولویت دولت جدید است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: تقویت ارزش پول ملی، رفع مشکل گرانی، ورود مردم به میدان اقتصادی، ایجاد اشتغال برای جوانان و به طور کلی تحول مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب، راهبرد دولت مردمی برای تحقق مطالبات رهبری است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «سیدحسین حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس اظهار داشت: اکنون آیت الله رئیسی در آزمون خطیری قرار گرفته و باید دید وی تا چه اندازه برای تحقق مطالبات رهبری که ترجمان مطالبات مردم است با برنامه‌ وارد شده و در آن مسیر حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بنابر منویات مقام رهبری، کرونا مسئله اول کشور است، توضیح داد: طغیان جهانی کرونا همچنان درحال تاختن هست و در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰ هزار نفر، مبتلا می شوند و روزانه بیش از ۵۰۰ نفر را به کام مرگ می کشد و در این شرایط یک اقدام ملی با آرایش دفاعی جدید با بهره گیری از منویات رهبری باید داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مدیریت کشور در جهت تولید واکسن ملی از سوی رهبر، دستور منطقی و جهادی برای مقابله با کرونا از سوی رئیس جمهور راهکارهای عملی مقابله با کرونا در این شرایط سخت هستند.

حسینی تاکید کرد: همه متدین ها و هیات های عزاداری، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند و با ناظران بهداشتی همکاری داشته باشند.

وی افزود: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی نگذاریم دشمنان برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) را دستاویزی برای حمله به ارزشهای اعتقادی ما قرار بدهند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به رزمایش مواسات و قرارگاه خدمت رسانی، توضیح داد: باتوجه به اوج گیری کرونا و تاکید ویژه مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش همه مردم برای تهیه بسته های معیشتی و شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و توزیع عادلانه و دقیق کمک ها، همه ما برای این امر مهم اقدام کنیم.

حسینی با بیان دلایل اهیمت ساخت واکسن ایرانی، اظهار داشت: دسترسی پایدار، امنیت بیولوژیک، صرفه اقتصادی، توانایی فنی و ابزار قدرت را می توان از دلایل اهمیت ساخت واکسن ایرانی دانست و با خودکفایی در زمینه تولید واکسن هرگونه تهدید محتمل مرتبط با این موضوع را مرتفع کرده و نفوذ و قدرت چانه‌زنی خود در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را افزایش بدهیم.

وی ضمن تقدیر از سرعت اجرای واکسیناسیون در شهرستان پردیس توسط شبکه بهداشت و درمان گفت: حرکت به‌ سمت واکسن ایرانی به‌معنای محدود کردن واردات نمونه‌های مناسب خارجی یا ایجاد انحصار برای نمونه‌های داخلی نیست.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به شکست خیمه‌ شب‌ بازیِ لندن- واشنگتن، اظهار داشت: در چند روز اخیر انگلیس در یک بازی مشترک با واشنگتن و تل‌آویو از شورای امنیت سازمان ملل خواسته است تا علیه ایران در هدف قرارگرفتن کشتی تجاری صهیونیستها، واکنش نشان دهد.

حسینی افزود: جالب این که برخی کشورهای اروپایی هم طی ۲ هفته گذشته سعی کردند با فضاسازی رسانه‌ای و دیپلماتیک، ایران را تحت فشار قرار دهند اما این خیمه شب بازی آنها شکست خورد.

وی ادامه داد: دشمنان ما از انتخابات ایران که شکست خورده اند (چون مشارکت بیش از ۳۰ درصد را توقع نداشته اند) لذا از شیطنت دست برنخواهند داشت.

امام جمعه شهرستان پردیس تاکید کرد: با اتحاد و همدلی ملی، انسجام قوا و دستگاه‌ها، خدمت مجاهدانه دولتمردان به‌مردم و قاطعیت و صلابت هوشمندانه در مواجهه با دشمنان پیدا و پنهان؛ چیزی که نمونه آن را در گفت وگوی تلفنی یک‌ ساعته رییس جمهور با رئیس جمهور فرانسه شاهد بودیم، توطئه های آنها را خنثی کنیم.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به قانون چشم در برابر چشم در فصل نوین در آرایش هجومی مقاومت، توضیح داد: رژیم صهیونیستی زمانی را برای حمله انتخاب کرد که تصور می‌کرد حزب الله به‌خاطر مشکلات شدید اقتصادی و معیشتی مردم و اوضاع نابسامان برق و سوخت، وارد پاسخگویی نخواهد شد.

حسینی ادامه داد: حزب‌الله لبنان با رهبری سیدحسن نصرالله نشان داد که در هر شرایطی با همکاری دیگر گروه های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و جریان مزدور وابسته مثلث عبری-عربی-غربی در داخل لبنان از تمامیت ارضی لبنان دفاع خواهد کرد و پاسخ متقابل را با تمام قدرت خواهد داد.

وی با اشاره به جنگ نرم در مهندسی افکار عمومی، اظهار داشت: جنگ نرم اساساً «آرام، تدریجی و زیرسطحی» است و متوجه تخریب دشمن نمی شوید و در این جنگ طراحان «تصویری شکست‌خورده، ناامید و مأیوس» را از کشور ارائه می‌دهندو باور و اعتقادات را هدف گرفته و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی را بزرگ نمایی می کند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: ما در روایت‌سازی رسانه‌ای ضعیف هستیم و باید در این زمینه خود را تقویت کنیم و سرگرم امواج رسانه ای نشویم و فقط هم در حوزه رسانه در گیر دفاع نباشیم بلکه باید به دشمن هجمه هم برد و همچنین باید صدای مردم و مشکلات کشور را بدون تخریب انعکاس بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا