اولین همایش گروه‌های موسیقی شهرستان پردیس برگزار شد

دبیر همایش موسیقی فجر پردیس گفت: 9 گروه موسیقی در همایش فجر شهرستان پردیس حضور داشتند و از سوی داوران نمراتی به آنها داده شد.

به گزارش صبح پردیس؛ اولین همایش گروه‌های موسیقی شهرستان پردیس به همت مجتمع فرهنگی و هنری مهر شهر بومهن برای اولین بار در سطح شهرستان با هدف رشد و تعالی موسیقی منطقه همایشی با حضور 9 گروه موسیقی سنتی و اصیل ایرانی برگزار گردید.

محتبی قارداشی دبیر این همایش در خصوص این همایش اظهار داشت: در این همایش که به مناسبت دهه مبارک فجر در تاریخ 12 بهمن‌ماه برگزار شد گروههای موسیقی به اجرا پرداختند و توسط اساتید منطقه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی افزود: سه گروه برتر در اختتامیه ای که در روز 13 بهمن‌ماه در مکان سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری مهر بومهن برگزار خواهد شد به اجرا خواهند پرداخت و از این گروهها توسط مسئولین شهرستان تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیر همایش موسیقی پردیس اظهار کرد: با توجه به فقدان گردهمایی هایی از این دست در منطقه و احساس نیاز به برگزاری چنین همایشی پس از مطرح کردن این ایده مدیریریت مجتمع فرهنگی و هنری مهر بومهن دهه فجر زمان مناسب برگزاری این همایش در نظر گرفته شد.

قارداشی اضافه کرد: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر این همایش برگزار شده و امید دارسم این همایش به طور مداوم و سالانه برگزار شود و هر سال به تعداد گروه‌های شرکت کننده افزوده شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا