اولین شهردار جاجرود با حضور فرماندار پردیس معارفه شد

فرماندار شهرستان پردیس از ارتقای روستای سعید آباد به شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری برنا، امروز در مراسمی و با حضور عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس، علیرضا طاهری نسب مدیر کل شهری و امور شوراهای استانداری تهران و مسئولان محلی، سید حسین نورانی به عنوان شهردار خسروآباد در شهرستان پردیس معرفی شد.

پس از انجام تغییرات مثبت در مباحث تقسیمات کشوری در شهرستان از جمله ایجاد بخش مرکزی و تأسیس شهرهای سعید آباد و خسروآباد در بخش جاجرود، امروز اولین شهردار شهر خسروآباد معرفی و مشغول به کار شد.

علیرضا طاهری نسب مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران در آیین معارفه شهردار ایجاد درآمد پایدار برای اداره امور شهر در مدیریت شهری را بسیار مهم دانست و گفت: خلاقیت و نوآوری در ایجاد منابع درآمدی پایدار در روستا و افزایش مشارکت شهروندان می تواند شهرداری را از ورود به بحث تخلفات ساختمانی برای اداره شهر نجات دهد و اعضای شورا باید یکی از مطالبات خود از شهردار شهر تازه تاسیس خسروآباد را این موضوع قرار دهند و برای تحقق آن تلاش کنند.

طاهری نسب امید آفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی، اطمینان بخشی، روحیه جهادی و اخلاق مداری را از مولفه های مهم پاسخگویی به مردم ذکر کرد و گفت: کاهش حضور مردم در ادارات به ویژه شهرداری برای پیگیری امور که با هوشمند سازی شهرها تحقق می یابد نیز بسیار مهم است که با توجه به تازه تاسیس بودن شهر خسروآباد، تامین زیر ساخت های آن با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران در پایان ارتباط مداوم با مجموعه های بالادستی و همراهی، همدلی با مجموعه شورای اسلامی و استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و کاردان را موجب تسریع در پیشرفت شهر ذکر کرد.

فرماندار پردیس نیز در ابتدا با قدردانی از زحمات دهیار خسروآباد طی ۱۴ سال گذشته و همراهی شورای اسلامی روستای خسروآباد برای بهبود وضعیت روستا گفت: از نظر قانونی، روستای مرکز بخش می تواند به شهر ارتقا پیدا کند که مورد پیگیری اعضای شورای روستای خسروآباد قرار گرفت و در نهایت روستای خسروآباد به شهر ارتقا یافت.

رضایی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط روستای سعید آباد و وجود مطالبات مردمی از سوی ساکنان و شورای این روستا، پیگیری های نیز برای ارتقای سعید آباد به شهر انجام گرفت که نتیجه داد و شهر سعید آباد نیز به شهرستان پردیس اضافه شد.

فرماندار پردیس با اشاره به همجواری این دو شهر گفت: می‌توان از این فرصت برای ایجاد یک حس رقابت سازنده و مثبت به منظور پیشرفت، توسعه و افزایش خدمت رسانی بهره برد و روز به روز شاهد اتفاقات مثبت در بخش جاجرود بود.

رضایی خاطر نشان کرد: در شهرداری صرفا اقدامات عمرانی مد نظر نیست و شهر به عنوان یک موجود زنده دارای نیاز هایی است که باید به آن توجه شود به ویژه در خسروآباد که ظرفیت اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی بالایی دارد توجه به موضوعات فرهنگی بسیار با اهمیت است.

فرماندار پردیس ادامه داد: خسروآباد یک شهر جدید است و مدیریت شهری آن نباید تحت تاثیر مباحث حاشیه ای قرار بگیرد تا پایه ای محکم و استوار برای آینده خسروآباد رقم خورده و این شهر به یک شهر نمونه در کشور تبدیل شود.

وی از خلاق مداری، خوش برخوردی و خدمت رسانی صادقانه به عنوان خصوصیات مهم یک مدیر نام برد و افزود: با رعایت این مولفه‌ها می‌توان رضایت شهروندان را به دست آورد و در پایان دوران تصدی کارنامه مثبتی از زمان فعالیت خود ارائه کرد.

نورانی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد طراحی شهری و مدیریت اجرایی است و پیش از این در شهرداری آمل و در سمت های مختلفی مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا