اولویت‌بندی مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان پردیس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار  شهرستان پردیس بر اولویت‌بندی مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، اولین جلسه شورای اجتماعی شهرستان پردیس به ریاست حسین آرمودیان مقدم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حسین آرمودیان در ابتدا ضمن تاکید بر اولویت بندی مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان پردیس گفت: رفع این مشکلات از یک سو نیازمند تهیه و تدوین برنامه‌های کاربردی و طرح‌های اثرگذار توسط دستگاه‌های اجرایی و از سوی دیگر همکاری و هم افزایی همه ادارات و دستگاه‌ها برای اجرای درست این طرح‌ها است.

وی جلسات شورای اجتماعی شهرستان پردیس را محلی برای ارائه راهکارهایی مبتنی بر مشارکت اجتماعی و تعامل میان ادارات و دستگاه ها با اقشار مختلف مردم و برای رفع مشکلات در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سلامت دانست و گفت: همه ادارات باید برنامه‌های خود را در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد نشاط در سطح جامعه، ارتقای سطح سلامت و بهبود وضعیت زیست محیطی شهرستان ارائه دهند تا بتوان با اولویت بندی اقدامات لازم را انجام داد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا