اوضاع شهر بومهن روزبه‌روز بهبود می‌یابد/ محله‌ای بدون خدمات باقی نخواهد ماند

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن گفت: تلاش می‌کنیم با تعاملی که با دستگاه‌ها و مردم خواهیم داشت، وضع شهر بومهن روزبه‌روز بهبود یابد.

به گزارش صبح پردیس، محمود قانبیلی در خصوص مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر اظهار داشت: مراسم تحلیف با حضور امام جمعه، فرماندار، معاونان فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان پردیس، بخشدار بومهن و اعضای شورای شهر دوره‌های چهارم و پنجم در فرمانداری پردیس برگزار شد.

وی گفت: با اعتماد اعضای شورای شهر بومهن، بنده به‌عنوان رئیس شورا انتخاب شدم که از این اعتماد تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ این حمایت مردم و اعضای شورای شهر را بدهم.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن افزود: پس از مراسم تحلیف، برای آغاز چهار سال خدمت به شهروندان به همراه اعضای شورای شهر برای بیعت و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به امامزاده سلطان مطهر (ع) رفتیم تا دوره پنجم را با توسل به شهدا و ائمه معصومین (ع) آغاز کنیم.

قانبیلی در خصوص برنامه‌های شورای پنجم اظهار کرد: به قول‌ها و وعده‌هایی که به همراه دیگر منتخبان مردم در ایام انتخابات به شهروندان داده‌ایم، پایبند خواهیم بود و به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده به تمام وعده‌ها عمل می‌شود.

وی ادامه داد: با تعاملی که با اعضای شورای شهر داشتیم، مقرر شد جلساتی را با حضور شهروندان به‌صورت محله‌ای و در مساجد هر منطقه برگزار کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن اضافه کرد: در این جلسات، مردم با اعلام مشکلات خود و اولویت‌بندی آنان در شورای شهر، موضوعات دسته‌بندی و به‌سرعت به آن رسیدگی خواهد شد.

قانبیلی تصریح کرد: این جلسات در تمام نقاط شهر بدون تبعیض برگزار خواهد شد و این شورا برای همه نقاط شهر برنامه خواهد داشت و محله‌ای بدون خدمات باقی نخواهد ماند.

وی گفت: با تعاملی که با دستگاه‌ها و مردم خواهیم داشت، تلاش می‌کنیم خدمت صادقانه‌ای را برای شهر و شهروندان بومهنی انجام و وضع شهر را روزبه‌روز بهبود دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا